One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: ELLIE LOVEGOOD YOU'RE KILLING ME. WELL KILLED MYSELF WHEN I SEARCHED FOR THE GIFS WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ I'M DEAD speech! 14 maj, 2012 06:00 |
|
J00KERN
Elev |
JUSTE, I forgot to tell you.
Gissa vem som har träffat Savan? ![]() Min kompis fick bild med han inne på 7 eleven, han köpte redbull, pepsi och kinder ägg till killarna. Sen när han skulle gå. Jag: VAS HAPPENIN BOOOYS Savan: Yeah ASDFGHJKL. Han är sjukt söt i verkligheten gaah :' ![]()
14 maj, 2012 08:47 |
|
Maharajah
Elev |
Skrivet av HarryFreakingPotter: Verkar som jag och scarhead blir dom ända som inte får träffa dom :c Jag tror inte att jag ska åka och se dem, skall spara pengar till London-resa (se dem live) samt ev. konsert här i Sverige nästa år. Saaamt att de kommer hit för signering när andra albumet har släppts! Prioriteringar 14 maj, 2012 08:57 |
|
Borttagen
|
14 maj, 2012 09:02 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Josefin_Weasley: Ni som har koll på sometimesitshardtograsps fanfictions! Är Falling en uppföljare till Web of Lies? Yes box! ![]()
14 maj, 2012 09:33 |
|
Borttagen
|
14 maj, 2012 14:01 |
|
luckyBella
Elev |
Jag bor ca fyrtiofem min ifrån vart killarna är i stockholm, men jag får inte åka dit jhsadjhfyusda.
![]()
14 maj, 2012 14:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av luckyBella: Jag bor ca fyrtiofem min ifrån vart killarna är i stockholm, men jag får inte åka dit jhsadjhfyusda. Synd! Sånt harmar! Jag bor i Finland så det är ingen chans att jag får! ;( 14 maj, 2012 14:13 |
|
Kedjebrev
Elev |
14 maj, 2012 16:12 |
|
Optic
Elev |
MEN GUUUD VILL SE/PRATA/TRÄFFA DOM!!!! Kanske ska jag och Annikz åka och försöka se dem på onsdag, om dom är kvar dvs.
MEN jag hörde att de inte skulle komma ut något mer, stämmer det? 14 maj, 2012 16:18 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen