Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 4548 4549 4550 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Dramione99
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Dramione99:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Dramione99:
Skrivet av Solkatten:
Åh, jag vill åka utomlands NU! Det var länge sedan. Och inte bara till Danmark utan något längre bort.
Vilket land är du mest sugen på att åka till då?

Spanien. Men sen finns det ju också andra länder. Älskar att resa utomlands!

Ja, Spanien skulle jag oxå vilja åka till. När man åker till Danmark tycker jag knapptr det känns som om man är i ett att annat land, hehe! Tycker det är superkul att flyga!

Dessutom gillar jag inte Danmark så mycket av någon anledning xD Eller jo, jag gillar ju det men inte så jätte mycket.


Ta inte illa upp nu, ifall någon av er kommer ifrån Danmark och pratar danska!

Jag "gillar" inte heller det landet så mkt om man kan säga så. Sen ås att det är likst Sverige och att man ibland knappt förstår vad de säger är ju inget plus heller. Alla länder har ju sitt fina, menj ag känner mig inte lockad till det!

12 maj, 2012 15:32

Cara Riddle
Elev

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Cara Riddle:
Nu har jag piercat mig super duper happy Cara over here \(^o^)/

GRATTIS
Haha tack xD och jag lever xD nej men de var verkligen inte alls farligt, tungan var konstigare xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fea7a5aa29df70f4a8ed3d5c75bb42e21%2Ftumblr_inline_ndap359Vgu1sv49sn.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F2b88b67b62e1c09b656f8203353df257%2Ftumblr_inline_ncgl5aR8Ck1r9vm7f.gif

12 maj, 2012 15:33

Borttagen

Avatar


har fått nya glasögon!

12 maj, 2012 15:34

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Dramione99:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Dramione99:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Dramione99:
Skrivet av Solkatten:
Åh, jag vill åka utomlands NU! Det var länge sedan. Och inte bara till Danmark utan något längre bort.
Vilket land är du mest sugen på att åka till då?

Spanien. Men sen finns det ju också andra länder. Älskar att resa utomlands!

Ja, Spanien skulle jag oxå vilja åka till. När man åker till Danmark tycker jag knapptr det känns som om man är i ett att annat land, hehe! Tycker det är superkul att flyga!

Dessutom gillar jag inte Danmark så mycket av någon anledning xD Eller jo, jag gillar ju det men inte så jätte mycket.


Ta inte illa upp nu, ifall någon av er kommer ifrån Danmark och pratar danska!

Jag "gillar" inte heller det landet så mkt om man kan säga så. Sen ås att det är likst Sverige och att man ibland knappt förstår vad de säger är ju inget plus heller. Alla länder har ju sitt fina, menj ag känner mig inte lockad till det!

Dessutom är det ett av de länder som röker mest. Inte bra.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

12 maj, 2012 15:34

Dramione99
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Dramione99:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Dramione99:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Dramione99:
Skrivet av Solkatten:
Åh, jag vill åka utomlands NU! Det var länge sedan. Och inte bara till Danmark utan något längre bort.
Vilket land är du mest sugen på att åka till då?

Spanien. Men sen finns det ju också andra länder. Älskar att resa utomlands!

Ja, Spanien skulle jag oxå vilja åka till. När man åker till Danmark tycker jag knapptr det känns som om man är i ett att annat land, hehe! Tycker det är superkul att flyga!

Dessutom gillar jag inte Danmark så mycket av någon anledning xD Eller jo, jag gillar ju det men inte så jätte mycket.


Ta inte illa upp nu, ifall någon av er kommer ifrån Danmark och pratar danska!

Jag "gillar" inte heller det landet så mkt om man kan säga så. Sen ås att det är likst Sverige och att man ibland knappt förstår vad de säger är ju inget plus heller. Alla länder har ju sitt fina, menj ag känner mig inte lockad till det!

Dessutom är det ett av de länder som röker mest. Inte bra.


Om vi släpper det negativa med Danmark, vilken stad i Spanien skulle du vilja åka till då? Själv skulle jag gärna vilja se Málaga och Barcelona!

12 maj, 2012 15:38

Solkatten
Elev

Avatar


Sitter i sängen just nu med min laptop och jag behöver en penna men orkar inte gå till skrivbordet.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fth895.photobucket.com%2Falbums%2Fac159%2FGIFsforhire%2FSigh%2Fth_ughh.gif

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

12 maj, 2012 15:42

Borttagen

Avatar


LYSTRING LYSTRING!
Jag och min kompis är med och tävlar om 30 000 kr i "miss cupcake 2012".
Rösta på oss genom att trycka på denna länk, om ni vill att vi ska vinna!

http://www.misscupcake.se/sv/node/2367

12 maj, 2012 15:42

Solkatten
Elev

Avatar


Längtar till klassresan den 30-31 maj då vi ska till Ven. ♥ Dessutom så ska vi sen på fredagen efter se på en riktig domstol, äta pizza i stan och därefter gå till Arosfortet. ^^ Sen är det bara ca en vecka kvar tills vi slutar!!

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

12 maj, 2012 15:45

Lunah~
Elev

Avatar


Någon som vill uggla?? ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m828n5COHH1r0wad0.gif

12 maj, 2012 15:46

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
LYSTRING LYSTRING!
Jag och min kompis är med och tävlar om 30 000 kr i "miss cupcake 2012".
Rösta på oss genom att trycka på denna länk, om ni vill att vi ska vinna!
(Jag ska lägga pengarna på en Londonresa )

http://www.misscupcake.se/sv/node/2367

vi har fyra röster nu, men det är långt ifrån till vinst!

12 maj, 2012 15:48

1 2 3 ... 4548 4549 4550 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.