@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Dramione99: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Dramione99: Skrivet av Solkatten: Vilket land är du mest sugen på att åka till då? Åh, jag vill åka utomlands NU! Det var länge sedan. Spanien. Men sen finns det ju också andra länder. Älskar att resa utomlands! Ja, Spanien skulle jag oxå vilja åka till. När man åker till Danmark tycker jag knapptr det känns som om man är i ett att annat land, hehe! Tycker det är superkul att flyga! Dessutom gillar jag inte Danmark så mycket av någon anledning xD Eller jo, jag gillar ju det men inte så jätte mycket. Ta inte illa upp nu, ifall någon av er kommer ifrån Danmark och pratar danska! Jag "gillar" inte heller det landet så mkt om man kan säga så. Sen ås att det är likst Sverige och att man ibland knappt förstår vad de säger är ju inget plus heller. 12 maj, 2012 15:32 |
|
Cara Riddle
Elev |
Haha tack xD och jag lever xD nej men de var verkligen inte alls farligt, tungan var konstigare xD
![]()
12 maj, 2012 15:33 |
|
Borttagen
|
har fått nya glasögon!
12 maj, 2012 15:34 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Dramione99: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Dramione99: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Dramione99: Skrivet av Solkatten: Vilket land är du mest sugen på att åka till då? Åh, jag vill åka utomlands NU! Det var länge sedan. Spanien. Men sen finns det ju också andra länder. Älskar att resa utomlands! Ja, Spanien skulle jag oxå vilja åka till. När man åker till Danmark tycker jag knapptr det känns som om man är i ett att annat land, hehe! Tycker det är superkul att flyga! Dessutom gillar jag inte Danmark så mycket av någon anledning xD Eller jo, jag gillar ju det men inte så jätte mycket. Ta inte illa upp nu, ifall någon av er kommer ifrån Danmark och pratar danska! Jag "gillar" inte heller det landet så mkt om man kan säga så. Sen ås att det är likst Sverige och att man ibland knappt förstår vad de säger är ju inget plus heller. Dessutom är det ett av de länder som röker mest. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 maj, 2012 15:34 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Dramione99: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Dramione99: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Dramione99: Skrivet av Solkatten: Vilket land är du mest sugen på att åka till då? Åh, jag vill åka utomlands NU! Det var länge sedan. Spanien. Men sen finns det ju också andra länder. Älskar att resa utomlands! Ja, Spanien skulle jag oxå vilja åka till. När man åker till Danmark tycker jag knapptr det känns som om man är i ett att annat land, hehe! Tycker det är superkul att flyga! Dessutom gillar jag inte Danmark så mycket av någon anledning xD Eller jo, jag gillar ju det men inte så jätte mycket. Ta inte illa upp nu, ifall någon av er kommer ifrån Danmark och pratar danska! Jag "gillar" inte heller det landet så mkt om man kan säga så. Sen ås att det är likst Sverige och att man ibland knappt förstår vad de säger är ju inget plus heller. Dessutom är det ett av de länder som röker mest. Om vi släpper det negativa med Danmark, vilken stad i Spanien skulle du vilja åka till då? Själv skulle jag gärna vilja se Málaga och Barcelona! 12 maj, 2012 15:38 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 maj, 2012 15:42 |
|
Borttagen
|
LYSTRING LYSTRING!
Jag och min kompis är med och tävlar om 30 000 kr i "miss cupcake 2012". Rösta på oss genom att trycka på denna länk, om ni vill att vi ska vinna! http://www.misscupcake.se/sv/node/2367 12 maj, 2012 15:42 |
|
Solkatten
Elev |
Längtar till klassresan den 30-31 maj då vi ska till Ven. ♥ Dessutom så ska vi sen på fredagen efter se på en riktig domstol, äta pizza i stan och därefter gå till Arosfortet. ^^ Sen är det bara ca en vecka kvar tills vi slutar!!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 maj, 2012 15:45 |
|
Lunah~
Elev |
12 maj, 2012 15:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: LYSTRING LYSTRING! Jag och min kompis är med och tävlar om 30 000 kr i "miss cupcake 2012". Rösta på oss genom att trycka på denna länk, om ni vill att vi ska vinna! (Jag ska lägga pengarna på en Londonresa http://www.misscupcake.se/sv/node/2367 vi har fyra röster nu, men det är långt ifrån till vinst! 12 maj, 2012 15:48 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen