@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Celebikai
Elev |
12 maj, 2012 15:20 |
|
Cara Riddle
Elev |
12 maj, 2012 15:21 |
|
Solkatten
Elev |
Åh, jag vill åka utomlands NU! Det var länge sedan.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 maj, 2012 15:23 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Solkatten: Vilket land är du mest sugen på att åka till då? Åh, jag vill åka utomlands NU! Det var länge sedan. 12 maj, 2012 15:23 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Solkatten: Åh, jag vill åka utomlands NU! Det var länge sedan. Jag med! :C ![]()
12 maj, 2012 15:24 |
|
Cara Riddle
Elev |
Måste de springa göteborgsloppet i stan?? Och i så fall där alla skall köra?? Kan de inte bara springa på trottoarerna??
![]()
12 maj, 2012 15:27 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Dramione99: Skrivet av Solkatten: Vilket land är du mest sugen på att åka till då? Åh, jag vill åka utomlands NU! Det var länge sedan. Spanien. Men sen finns det ju också andra länder. Älskar att resa utomlands! Vill också till Chicago i sommar bara för att vara på LeakyCon. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 maj, 2012 15:28 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Dramione99: Skrivet av Solkatten: Vilket land är du mest sugen på att åka till då? Åh, jag vill åka utomlands NU! Det var länge sedan. Spanien. Men sen finns det ju också andra länder. Älskar att resa utomlands! Ja, Spanien skulle jag oxå vilja åka till. När man åker till Danmark tycker jag knapptr det känns som om man är i ett att annat land, hehe! Tycker det är superkul att flyga! 12 maj, 2012 15:28 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Dramione99: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Dramione99: Skrivet av Solkatten: Vilket land är du mest sugen på att åka till då? Åh, jag vill åka utomlands NU! Det var länge sedan. Spanien. Men sen finns det ju också andra länder. Älskar att resa utomlands! Ja, Spanien skulle jag oxå vilja åka till. När man åker till Danmark tycker jag knapptr det känns som om man är i ett att annat land, hehe! Tycker det är superkul att flyga! Dessutom gillar jag inte Danmark så mycket av någon anledning xD Eller jo, jag gillar ju det men inte så jätte mycket. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 maj, 2012 15:29 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
speech! 12 maj, 2012 15:30 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen