Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av sötalillaarasara: Skrivet av Borttagen: Har du inte ens jullov och sommarlov?!?! Jag har inga lov. Alls. Någonsin. =( Dumma universitetet. Nope. På sommarlovet läser jag sommarkurser (annars får jag inga pengar, blir utsparkad ur lägenheten och måste bo i en pappkartong och äta grus) och över jullovet brukar det vara hemtentor och uppsatser som skall lämnas in tidigt i januari som måste göras. Har egentligen knappt helger i och med att många tentor och inlämningsdatum ligger på helgerna. 12 feb, 2012 19:16
Detta inlägg ändrades senast 2012-02-12 kl. 19:20
|
|
Li
Biträdande rektor |
Hihi eftersom jag har praktik nu över sportlovet, så får jag också sportlov eftersom barnen har det
without something there is no nothing 12 feb, 2012 19:18 |
|
Borttagen
|
^ Avundsjuk!!
12 feb, 2012 19:18 |
|
Dini99
Elev |
Skrivet av linnvendela: Tralala och jag slutade äta... Jag åt mat och sen spydde jag. Sen åt jag glass och spydde igen. Duktigt... När hände detta, Linn? :O Glass. Hemma hos mig? "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 12 feb, 2012 20:31 |
|
juliaweasly
Elev |
Jag sur!!
Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
12 feb, 2012 20:34 |
|
Jac
Elev |
12 feb, 2012 20:35 |
|
lillamymin
Elev |
Skrivet av Jac: Varför ska man alltid känna sig nyduschad enligt typ alla reklamer för bindor/trosskyd? Därför att när man är nyduschad känner man sig fräsch. Inte svettig eller äcklig. Man vill väl känna sig ren antar jag. Jag tycker att det är det mest sköna jämfört med smutsig. Särskilt under mensveckan. Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 12 feb, 2012 20:37 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av lillamymin: Skrivet av Jac: Varför ska man alltid känna sig nyduschad enligt typ alla reklamer för bindor/trosskyd? Därför att när man är nyduschad känner man sig fräsch. Inte svettig eller äcklig. Man vill väl känna sig ren antar jag. Jag tycker att det är det mest sköna jämfört med smutsig. Särskilt under mensveckan. När du är nyduschad är man fuktig och kläder fasnar på kroppen.
12 feb, 2012 20:38 |
|
Borttagen
|
Jag har typ ångrat mig med vilket språk jag vill lära mig.
Har gått på spanska i typ 3 terminer nu, tycker inte ens om det språket, och jag vill börja på franska istället, men alla säger att det är svårt och allt, och jag kommer få jättemycket att lära mig ifall jag börjar. Och så tror jag inte ens att man får byta efter tre terminer. Men jag gillar inte spanska alls, det är inte svårt och jag är en sån som gillar utmaningar. Men jag har tänkt att jag går på spanska ett tag till, och sedan får vi se. Kan kanske catch up med mina kompisars läxor eller något? Eftersom jag har lätt för att lära språk eftersom jag är från finland då grammatiken är svår där... Så jag vet inte hur jag ska göra.. 12 feb, 2012 20:44 |
|
melle-hjrta
Elev |
Skrivet av Jac: Varför ska man alltid känna sig nyduschad enligt typ alla reklamer för bindor/trosskyd? hahha det där gjorde min dag xD tack Jac har ingen aning? Har också tänkt på det o.O 12 feb, 2012 20:44 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen