UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Solkatten och Sannaaa - för mig är det första en slät bulle, och det andra en vad som vanligen kallas semla, men fastlagsbulle funkar också! Slät bulle skulle jag också kalla det. Har nog aldrig riktigt använt ordet fastlagsbulle. men den första är ju inte ens en bulle? det är ett bröd D: Skulle nog också säga att det första är en bulle och det andra en semla (alternativt fastlagsbulle, är inte det synonymer?!). Men eftersom jag nu bor i Stockholm så får jag väl säga att det första är en fralla idk. Det är ingen fralla eftersom det är ett sött bröd tycker jag 21 nov, 2015 18:41 |
|
Parva Fortemque
Elev |
Parfym luktar INTE gott. Så staaaarkt och konstgjooooort! Man ba blääää!
www.kulturforeningennimbus.com 24 nov, 2015 10:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Parva Fortemque: det beror på vilken parfym och hur mkt man använderParfym luktar INTE gott. Så staaaarkt och konstgjooooort! Man ba blääää! min vaniljparfym luktar jättegott mmmhh 24 nov, 2015 12:10 |
|
Parva Fortemque
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Parva Fortemque: det beror på vilken parfym och hur mkt man använderParfym luktar INTE gott. Så staaaarkt och konstgjooooort! Man ba blääää! min vaniljparfym luktar jättegott mmmhh Det är ju typ den som är den värsta. Dx www.kulturforeningennimbus.com 24 nov, 2015 12:24 |
|
Winonababe
Elev |
24 nov, 2015 12:26 |
|
Borttagen
|
Vad är det för semligt med den över? Det ser ju ut som ett jävla frukostbröd. Om frallor är semlor så kan ju lika gärna en isbergssallad vara det. :p 24 nov, 2015 12:35 |
|
Winonababe
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vad är det för semligt med den över? Det ser ju ut som ett jävla frukostbröd. Om frallor är semlor så kan ju lika gärna en isbergssallad vara det. :p Eller ett blomkålshuvud SANTA'S LITTLE HELPER (hen/den - they/them)
24 nov, 2015 13:09 |
|
Isabelle Granger
Elev |
HOODIES ÄR MENINGSLÖSA OM DOM INTE ÄR FÖR STORA.
24 nov, 2015 14:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Isabelle Granger: HOODIES ÄR MENINGSLÖSA OM DOM INTE ÄR FÖR STORA. Eller hur, jag fick en tröja med en sjukt liten huva, känns som att huvudet är helt inpressat där när man har den på sig.. x) not nice 24 nov, 2015 14:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Isabelle Granger: HOODIES ÄR MENINGSLÖSA OM DOM INTE ÄR FÖR STORA. Eller hur, jag fick en tröja med en sjukt liten huva, känns som att huvudet är helt inpressat där när man har den på sig.. x) not nice Har märkt att det är skitstor skillnad på hoodies från herravdelningen och damavdelningen. Damavdelningen har ju såklart bara formsydda, onödigt tajta hoodies och herravdelningen har normala hoodies som är bekväma, varma och lagom tajta om man vill ha det så. 24 nov, 2015 14:07 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen