In the dark PRS Vidomina & Medi
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > In the dark PRS Vidomina & Medi
| Användare | Inlägg |
|---|---|
Medi
Elev |
Nicolai nickade och såg mot Markal, mannen som han såg som sin farbror.
"Klart vi älskar New Orleans." Han såg sedan mot sin bor. "Och du Dimitri?" frågade han. Huset Bloodthorn ☽ Boken - Från min värld till din 13 mar, 2021 22:17 |
Vidomina
Elev |
Markal kramade om handtaget om sin käpp som fick honom att hålla sig upprätt. "Det gläder mig.", sa han och iakttog Ivan och de andra.
Demitri hade satt sig ner på en av stolarna inne i vardagsrummet. Han såg på Ivan till Nicolai igen. "Jag trivs här. Det känns som en plats där jag kan vara mig själv.", sa han och var inte riktigt övertygad, men hoppades på att det var tillräckligt med svar för att hans bror skulle låta han vara ifred. "Det har varit en spännande dag. Mardi gras är en av höjdpunkterna. Definitivt.", tillade han. 13 mar, 2021 22:23 |
Medi
Elev |
Han nickade och han reste sig.
"Om far tillåter så går jag till sängs." Han såg på Markal. "Och er självklart Markal." Han log svagt och nickade. "Det har varit en händelserik afton och vi behöver återsamla våra krafter." Han vände sig mot sin bror. "Demi?" Huset Bloodthorn ☽ Boken - Från min värld till din 13 mar, 2021 22:25 |
Vidomina
Elev |
Både Ivan och Markal nickade åt bröderna. Det var sängdags. Timmarna därefter skulle bara ödslas på tomma ord och längtan. Det var ingenting att bry sig om.
"Ja. Lägg er. Vi ses imorgon igen.", sa Ivan fundersamt och smakade på sin dryck. Demitri såg upp på Nicolai och nickade. "Ja, det är bäst vi lägger oss.", instämde han. 13 mar, 2021 22:36 |
Medi
Elev |
Han bugade sig mot sin far och försvann upp för trapporna och såg mot sin bror.
"Demi?" Han suckade. "Är du rädd för att vi måste flytta?" Han lade armarna om sig. Huset Bloodthorn ☽ Boken - Från min värld till din 13 mar, 2021 22:38 |
Vidomina
Elev |
Demi hejdade sig vid dörröppningen till sitt rum. "Du hörde vad pappa sa. Vi har ingen anledning att fly. Pappa gjorde inget hot mot Halo. Det är ingen idé att oroa sig. Och.." Han såg på Nicolai. "..Jag börjar gilla den här staden." Han drog på läpparna i ett leende. "Bäst vi lägger oss. Det är en ny dag imorgon."
13 mar, 2021 22:44
Detta inlägg ändrades senast 2021-03-13 kl. 22:49
|
Medi
Elev |
Han nickade och log svagt.
"Vi har bott här ett bra tag och det är nu du börjar att gilla staden?" han skrattade mjukt. "Okej." sa han och skrattade sedan. Huset Bloodthorn ☽ Boken - Från min värld till din 13 mar, 2021 22:46 |
Vidomina
Elev |
"Jag behöver inte förklara mig för dig, Nikki.", sa Demitri och skakade på huvudet. "Vi ses imorgon. Sov gott." Han log mot honom och gick sedan till sitt sovrum för att göra sig klar för sängen.
13 mar, 2021 22:52 |
Medi
Elev |
Han nickade och försvann till sitt rum.
Morgonen kom och Halo vaknade. Hon låg oc höll Adelaide i handen och såg sin vän sova. "Adelaide?" viskade hon tyst och såg sig om. Hon var fortfarande trött men kroppen sa att det var dags att gå upp. Huset Bloodthorn ☽ Boken - Från min värld till din 13 mar, 2021 22:54 |
Vidomina
Elev |
Greppet om Adelaides hand fick henne att vakna. "Hm? Halo? Är du vaken?" Adelaide vred på sig och öppnade sakta ögonen för att upptäcka Halo vaken. "Du är så morgonpugg...!", utbrast hon och satte sig upp för att gnugga bort sömnen ur sina ögon. "Vad står på schemat idag?", gäspade hon.
13 mar, 2021 23:02 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > In the dark PRS Vidomina & Medi
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen