UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Disenchanted
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Disenchanted: BACON ÄR ÄCKLIGT bacon är överskattat eller hur!!!! Folk tycker jag är weird när jag säger att jag inte gillar bacon.
19 nov, 2015 22:19 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Disenchanted: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Disenchanted: BACON ÄR ÄCKLIGT bacon är överskattat eller hur!!!! Folk tycker jag är weird när jag säger att jag inte gillar bacon. tycker inte heller om bacon!
20 nov, 2015 08:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Man kan vara feminist och hata män. Det kanske inte ''ingår'' i feminismen dock, men jag personligen hatar män för att jag tycker de är vidriga och skrämmande.Skrivet av Borttagen: Jag är feminist OCH älskar män! Fattar inte varför det där ska behöva va en unpopular oppinion -.- Tycker inte det är feminism om man hatar något kön! -.- 20 nov, 2015 09:06 |
|
Borttagen
|
20 nov, 2015 23:20 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 nov, 2015 23:31 |
|
Borttagen
|
neeeeeeeeeeeej!! xD 20 nov, 2015 23:35 |
|
Borttagen
|
Solkatten och Sannaaa -
för mig är det första en slät bulle, och det andra en vad som vanligen kallas semla, men fastlagsbulle funkar också! 21 nov, 2015 00:02 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Solkatten och Sannaaa - för mig är det första en slät bulle, och det andra en vad som vanligen kallas semla, men fastlagsbulle funkar också! Slät bulle skulle jag också kalla det. Har nog aldrig riktigt använt ordet fastlagsbulle. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 nov, 2015 00:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Solkatten och Sannaaa - för mig är det första en slät bulle, och det andra en vad som vanligen kallas semla, men fastlagsbulle funkar också! Slät bulle skulle jag också kalla det. Har nog aldrig riktigt använt ordet fastlagsbulle. men den första är ju inte ens en bulle? det är ett bröd D: 21 nov, 2015 18:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Solkatten och Sannaaa - för mig är det första en slät bulle, och det andra en vad som vanligen kallas semla, men fastlagsbulle funkar också! Slät bulle skulle jag också kalla det. Har nog aldrig riktigt använt ordet fastlagsbulle. men den första är ju inte ens en bulle? det är ett bröd D: Skulle nog också säga att det första är en bulle och det andra en semla (alternativt fastlagsbulle, är inte det synonymer?!). Men eftersom jag nu bor i Stockholm så får jag väl säga att det första är en fralla idk. 21 nov, 2015 18:25 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen