One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kedjebrev
Elev |
Skrivet av IamAK: Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av HarryFreakingPotter: Verkar som jag och scarhead blir dom ända som inte får träffa dom :c Nej, jag tillhör den gruppen också jag med. let's all cry together... ![]()
http://Kaosregn.blogg.se
13 maj, 2012 21:05 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av _SanD_: LunaLovegood1 Ja! vilken bra idé! vi kan "gå och lägga oss" och sedan åka tåg in till stan för att sedan inte komma till skolan imorn! Pernilla märker inget! (LOL!) Ja, det blir awesome! HannaPanna håller tyst on det!
13 maj, 2012 21:06 |
|
_SanD_
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av _SanD_: LunaLovegood1 Ja! vilken bra idé! vi kan "gå och lägga oss" och sedan åka tåg in till stan för att sedan inte komma till skolan imorn! Pernilla märker inget! (LOL!) Ja, det blir awesome! HannaPanna håller tyst on det! Precis! Let's go!
13 maj, 2012 21:07 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av _SanD_: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av _SanD_: LunaLovegood1 Ja! vilken bra idé! vi kan "gå och lägga oss" och sedan åka tåg in till stan för att sedan inte komma till skolan imorn! Pernilla märker inget! (LOL!) Ja, det blir awesome! HannaPanna håller tyst on det! Precis! Let's go! Nattbussen kan hämta upp oss! Kon hit vetja!
13 maj, 2012 21:08 |
|
_SanD_
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av _SanD_: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av _SanD_: LunaLovegood1 Ja! vilken bra idé! vi kan "gå och lägga oss" och sedan åka tåg in till stan för att sedan inte komma till skolan imorn! Pernilla märker inget! (LOL!) Ja, det blir awesome! HannaPanna håller tyst on det! Precis! Let's go! Nattbussen kan hämta upp oss! Kon hit vetja! Haha, redan på väg!
13 maj, 2012 21:12 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av _SanD_: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av _SanD_: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av _SanD_: LunaLovegood1 Ja! vilken bra idé! vi kan "gå och lägga oss" och sedan åka tåg in till stan för att sedan inte komma till skolan imorn! Pernilla märker inget! (LOL!) Ja, det blir awesome! HannaPanna håller tyst on det! Precis! Let's go! Nattbussen kan hämta upp oss! Kon hit vetja! Haha, redan på väg! Haha, såklart jag ska hålla tyst om det!! LYCKA TILL!
13 maj, 2012 21:16 |
|
_SanD_
Elev |
Skrivet av HannaPanna: Skrivet av _SanD_: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av _SanD_: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av _SanD_: LunaLovegood1 Ja! vilken bra idé! vi kan "gå och lägga oss" och sedan åka tåg in till stan för att sedan inte komma till skolan imorn! Pernilla märker inget! (LOL!) Ja, det blir awesome! HannaPanna håller tyst on det! Precis! Let's go! Nattbussen kan hämta upp oss! Kon hit vetja! Haha, redan på väg! Haha, såklart jag ska hålla tyst om det!! LYCKA TILL! Tack! vi kan alltid lite på dig!
13 maj, 2012 21:17 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av _SanD_: Skrivet av HannaPanna: Skrivet av _SanD_: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av _SanD_: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av _SanD_: LunaLovegood1 Ja! vilken bra idé! vi kan "gå och lägga oss" och sedan åka tåg in till stan för att sedan inte komma till skolan imorn! Pernilla märker inget! (LOL!) Ja, det blir awesome! HannaPanna håller tyst on det! Precis! Let's go! Nattbussen kan hämta upp oss! Kon hit vetja! Haha, redan på väg! Haha, såklart jag ska hålla tyst om det!! LYCKA TILL! Tack! vi kan alltid lite på dig! Haha
13 maj, 2012 21:18 |
|
_SanD_
Elev |
HannaPanna såå inte ett ord till Pernilla... annars får du med mig och LunaLovegood1 att göra! (haha, dreev
13 maj, 2012 21:20 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
ELLIE LOVEGOOD YOU'RE KILLING ME.
speech! 13 maj, 2012 21:21 |
Du får inte svara på den här tråden.

blir dom ända som inte får träffa dom :c 






Mugglarportalen