Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vi har inte skåp på min skola. Vi har hemklassrum som vi har alla saker i (utom datorerna, de har vi i supporten om vi inte tar med dom hem) klassrummen låses under raster och när skoldagen är över. Det funkar riktigt bra tycker jag. Utom att några personer från en annan klass har matte i vårat klassrum så stolarna brukar stå lite huller om buller nästa dag. Men de snor aldrig några saker, och förstör inget :3
12 feb, 2012 12:03 |
|
Jossi
Elev |
Min alla hjärtans dag kommer spenderas med min bästa vän! ♥
Haha, behöver ju inte vara med ens käraste man tillbringar... : ) ![]() ![]()
12 feb, 2012 13:40 |
|
Katla
Elev |
Tillbringar Alla hjärtans dag på Mugglis och tumblr.
♏︎ 12 feb, 2012 14:04 |
|
hyperion
Elev |
Min alla hjärtans dag ska bestå av en massa plugg, haha. Har ett matteprov i två timmar på torsdagen, sen har jag ett prov på första världskriget på fredagen som säkert lär ta två timmar att skriva, sen har jag också ett referat i svenskan som ska lämnas in. Också har jag väl säkert något mer jag glömt också, wiho.
![]()
12 feb, 2012 14:05 |
|
Anapneo
Elev |
Skrivet av hyperion: Min alla hjärtans dag ska bestå av en massa plugg, haha. Har ett matteprov i två timmar på torsdagen, sen har jag ett prov på första världskriget på fredagen som säkert lär ta två timmar att skriva, sen har jag också ett referat i svenskan som ska lämnas in. Också har jag väl säkert något mer jag glömt också, wiho. Jag kommer också måste plugga... Har 4 prov vecka 8.. fml.
12 feb, 2012 14:49 |
|
Borttagen
|
^Jag har sportlov vecka 8.. Just for the records.
12 feb, 2012 14:55 |
|
Anapneo
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^Jag har sportlov vecka 8.. Just for the records. Jag har sportlov vecka 10 xD
12 feb, 2012 14:57 |
|
Borttagen
|
hahah, men är inte det typ grymt nära påsklovet, eller ni kanske har en annan vecka än vi där med. Sportlovet brukar ju ligga runt 7-10 om jag inte minns fel
12 feb, 2012 15:01 |
|
Anapneo
Elev |
12 feb, 2012 15:03 |
|
Borttagen
|
Men påskloven ligger över olika veckor med, 14 och 15 tror jag..
12 feb, 2012 15:10 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen