UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ella01
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tycker att ask.fm borde stängas ner, en sida full av skit och mobbning. Usch säger jag bara. Tumme upp på det. Imorgon dock då jag inte har några kvar idag. ✩✩✩ 18 nov, 2015 19:22 |
|
Borttagen
|
Jag är feminist OCH älskar män!
19 nov, 2015 10:42 |
|
Fellrendión
Elev |
När folk antar att man är på ett visst sätt på grund av sitt kön... Och det är inte bara cistjejer som får höra hur """dåliga""" de är. När jag inte visste att jag var trans blev jag nog nästan mest mobbad av tjejer tbh.
Jag säger inte att ogilla män i grupp nödvändigtvis är fel (jag gör det inte själv dock) men när man möter en individ ska man låta den bli dömd för hur den agerar istället för sitt utseende.
19 nov, 2015 11:29
Detta inlägg ändrades senast 2015-11-19 kl. 11:40
|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag är feminist OCH älskar män! Fattar inte varför det där ska behöva va en unpopular oppinion -.- Tycker inte det är feminism om man hatar något kön! -.- 19 nov, 2015 11:38 |
|
Borttagen
|
Jag älskar att ha 1% batteri?
19 nov, 2015 17:11 |
|
Fellrendión
Elev |
19 nov, 2015 17:30 |
|
Borttagen
|
Haha, jaa, jag... hehe... konstig... ja... heheh...he...he 19 nov, 2015 17:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Jag är feminist OCH älskar män! Fattar inte varför det där ska behöva va en unpopular oppinion -.- Tycker inte det är feminism om man hatar något kön! -.- För mig känns det faktiskt som en rätt weird sak att säga. Kan man älska ALLA män? Det blir ett sånt fruktansvärt liv om manshat, och att inte hata ALLA män. Om man då vänder på det, kan man älska ALLA i en grupp? Det kanske bara är jag som är konstig. Jag tycker inte om alla män, eller alla kvinnor.. eller alla barn.. ge mig en anledning så kanske jag gillar just dig..typ 19 nov, 2015 19:59 |
|
Frivolt
Elev |
MTEL Alltså nu sa ingen av oss ALLA män men ändå
Alltså om jag säger såhär - nej, man kan inte älska alla män. Eller? Alltså man har ju inte träffat alla? hur kan man då veta? Och det finns ju oftast alltid minst NÅN som man inte tycker om? Samma sak som att man IMO inte kan säga "Jag älskar alla männiksor på jorden" för det e ju samma sak xD Well - jag vet inte Jag känner mer att jag avskyr/hatar personer - sen vilket kön de har det spelar väl ingen roll? 19 nov, 2015 20:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: MTEL Alltså nu sa ingen av oss ALLA män men ändå Alltså om jag säger såhär - nej, man kan inte älska alla män. Eller? Alltså man har ju inte träffat alla? hur kan man då veta? Och det finns ju oftast alltid minst NÅN som man inte tycker om? Samma sak som att man IMO inte kan säga "Jag älskar alla männiksor på jorden" för det e ju samma sak xD Well - jag vet inte Jag känner mer att jag avskyr/hatar personer - sen vilket kön de har det spelar väl ingen roll? Näe, alltså... typ i scenariot där det är en kvinna som går bakom mig i mörkret VS en man som går bakom mig i mörkret så har ju könet betydelse. Jag hatar inte honom, men känner mig rädd i egenskap av att han är man. 19 nov, 2015 20:33 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen