One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Remembrall: oh my god folk har sagt att killarna antingen åker tisdag eller fredag och jag&jasmin har hetsat så mycket då vi trodde att de menade nu på tisdag men tydligen menade alla den 22 i can breathe now okay thank god my fangirl heart is not breaken anymore 13 maj, 2012 20:34 |
|
Lucy och Rose
Elev |
13 maj, 2012 20:44 |
|
J00KERN
Elev |
I'M DYING.
Killarna kommer ju inte ut tills det är mörkt. Alltså vid tolv ungefär. Och i fredags skulle jag och min kompisar stannat men vi orkade inte för det regnade och blåste jätte mycket. Sen nästa dag såg vi några som hade fått bild med dom vid tolv på natten ._. det var bara 7 stycken där. Jag bor tio minuter från studion. Vem blev lite smått sur? Haha Så imorgon ska jag och två kompisar stanna tills dom ska åka till deras hotell och vem vet, vi kasnke får bild med dom. Får prata med dom. får krama dom. JAG DÖR EDIT: Kom på att jag är ledig hela veckan. ASDFGHJKL. Och om dom stannar till 22. ASDFGHJKJHGFDGHDKJS okej ska sluta fangirla. ![]()
13 maj, 2012 20:45 |
|
IamAK
Elev |
Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av HarryFreakingPotter: Verkar som jag och scarhead blir dom ända som inte får träffa dom :c Nej, jag tillhör den gruppen också jag med. let's all cry together... 13 maj, 2012 20:47 |
|
_SanD_
Elev |
Skrivet av J00KERN: I'M DYING. Killarna kommer ju inte ut tills det är mörkt. Alltså vid tolv ungefär. Och i fredags skulle jag och min kompisar stannat men vi orkade inte för det regnade och blåste jätte mycket. Sen nästa dag såg vi några som hade fått bild med dom vid tolv på natten ._. det var bara 7 stycken där. Jag bor tio minuter från studion. Vem blev lite smått sur? Haha Så imorgon ska jag och två kompisar stanna tills dom ska åka till deras hotell och vem vet, vi kasnke får bild med dom. Får prata med dom. får krama dom. JAG DÖR EDIT: Kom på att jag är ledig hela veckan. ASDFGHJKL. Och om dom stannar till 22. ASDFGHJKJHGFDGHDKJS okej ska sluta fangirla. hoppas att det går bra! EDIT: nu när det tydligen är den 22 så funderar jag på att göra det lite senare nästa vecka
13 maj, 2012 20:52 |
|
LunaLovegood1
Elev |
13 maj, 2012 20:55 |
|
_SanD_
Elev |
Haha, jättegärna Men det krävs väl lite tålamod som jag tror du är bättre på Men JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!vi SKA dit!
13 maj, 2012 20:58 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: EVERY DIRECTIONER IN THA HOUSE NÅGON SOM VILL ÅKA IN TILL STAN OCH FÄRSÖKA HITTA KILLARNA TYP IDAG YES I AM SERIOUS JAG KAN KOMMA YEEES I HOPE YOU DON'T MIND IF I FANGIRL A BIT NO I DON'T MIND CUZ I WILL FANGIRL TOO WELL WE'LL FANGIRL TOGETHER THEN FANGIRL-NIGHT WITH VILMA AND ALVA I WANNNA STAY UP ALL NIGHT AND FANGIRLING UNTIL WE SEE THE SUN AND LONGER speech! 13 maj, 2012 20:59 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av _SanD_: Haha, jättegärna Men det krävs väl lite tålamod som jag tror du är bättre på Men JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!vi SKA dit! Har inte heller några tummar... Du, vi smyger ut i natt
13 maj, 2012 21:01 |
|
_SanD_
Elev |
LunaLovegood1 Ja! vilken bra idé! vi kan "gå och lägga oss" och sedan åka tåg in till stan för att sedan inte komma till skolan imorn! Pernilla märker inget! (LOL!)
13 maj, 2012 21:03 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen