One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HarryFreakingPotter
Elev |
13 maj, 2012 19:02 |
|
Remembrall
Elev |
13 maj, 2012 19:33 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: EVERY DIRECTIONER IN THA HOUSE NÅGON SOM VILL ÅKA IN TILL STAN OCH FÄRSÖKA HITTA KILLARNA TYP IDAG YES I AM SERIOUS JAG KAN KOMMA speech! 13 maj, 2012 19:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: EVERY DIRECTIONER IN THA HOUSE NÅGON SOM VILL ÅKA IN TILL STAN OCH FÄRSÖKA HITTA KILLARNA TYP IDAG YES I AM SERIOUS JAG KAN KOMMA YEEES I HOPE YOU DON'T MIND IF I FANGIRL A BIT 13 maj, 2012 19:37 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: EVERY DIRECTIONER IN THA HOUSE NÅGON SOM VILL ÅKA IN TILL STAN OCH FÄRSÖKA HITTA KILLARNA TYP IDAG YES I AM SERIOUS JAG KAN KOMMA YEEES I HOPE YOU DON'T MIND IF I FANGIRL A BIT NO I DON'T MIND CUZ I WILL FANGIRL TOO speech! 13 maj, 2012 19:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: EVERY DIRECTIONER IN THA HOUSE NÅGON SOM VILL ÅKA IN TILL STAN OCH FÄRSÖKA HITTA KILLARNA TYP IDAG YES I AM SERIOUS JAG KAN KOMMA YEEES I HOPE YOU DON'T MIND IF I FANGIRL A BIT NO I DON'T MIND CUZ I WILL FANGIRL TOO WELL WE'LL FANGIRL TOGETHER THEN 13 maj, 2012 19:39 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: EVERY DIRECTIONER IN THA HOUSE NÅGON SOM VILL ÅKA IN TILL STAN OCH FÄRSÖKA HITTA KILLARNA TYP IDAG YES I AM SERIOUS JAG KAN KOMMA YEEES I HOPE YOU DON'T MIND IF I FANGIRL A BIT NO I DON'T MIND CUZ I WILL FANGIRL TOO WELL WE'LL FANGIRL TOGETHER THEN FANGIRL-NIGHT WITH VILMA AND ALVA speech! 13 maj, 2012 19:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: EVERY DIRECTIONER IN THA HOUSE NÅGON SOM VILL ÅKA IN TILL STAN OCH FÄRSÖKA HITTA KILLARNA TYP IDAG YES I AM SERIOUS JAG KAN KOMMA YEEES I HOPE YOU DON'T MIND IF I FANGIRL A BIT NO I DON'T MIND CUZ I WILL FANGIRL TOO WELL WE'LL FANGIRL TOGETHER THEN FANGIRL-NIGHT WITH VILMA AND ALVA I WANNNA STAY UP ALL NIGHT AND FANGIRLING UNTIL WE SEE THE SUN 13 maj, 2012 19:48 |
|
Kedjebrev
Elev |
Skrivet av HarryFreakingPotter: Verkar som jag och scarhead blir dom ända som inte får träffa dom :c Nej, jag tillhör den gruppen också
http://Kaosregn.blogg.se
13 maj, 2012 19:50 |
|
Remembrall
Elev |
oh my god
folk har sagt att killarna antingen åker tisdag eller fredag och jag&jasmin har hetsat så mycket då vi trodde att de menade nu på tisdag men tydligen menade alla den 22 i can breathe now okay
13 maj, 2012 20:32 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen