Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jac
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jac: Skrivet av Borttagen: Jag kommer på morgonen och öppnar mitt skåp: BOOM! Förutom att det är städat (mitt skåp är en katastrof).. Det är fyllt med rosor. Alltså det är verkligen fullproppat. Jag blev så förvånad och chockad .___. Jag vände mig ifrån mitt skåp och åkte hem direkt. Det var hemskt xD Oj! Var det inte romantiskt? I guess :$ Men jag blev bara så paralyserad du vet? o__o Det var som att min kropp rörde sig automatiskt där ifrån. Överlevnads instinkt typ? Jag har ingen aning. Men helt chockad och stum blev jag. Jag förstår att det var jobbig, om det skulle hända mig (vilket det alldrig skulle) skulle jag bli glad för ingen kille gillar mig.
12 feb, 2012 00:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av J-star Black: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jac: Skrivet av Borttagen: Jag kommer på morgonen och öppnar mitt skåp: BOOM! Förutom att det är städat (mitt skåp är en katastrof).. Det är fyllt med rosor. Alltså det är verkligen fullproppat. Jag blev så förvånad och chockad .___. Jag vände mig ifrån mitt skåp och åkte hem direkt. Det var hemskt xD Oj! Var det inte romantiskt? I guess :$ Men jag blev bara så paralyserad du vet? o__o Det var som att min kropp rörde sig automatiskt där ifrån. Överlevnads instinkt typ? Jag har ingen aning. Men helt chockad och stum blev jag. Det låter vackert, men din reaktion var lite creepy.... Jag vet! Jag visste inte vad som hände o__o Jag brukar inte vara så. Jag skulle normalt bli jätte glad och kramat om personen men jag förstår verkligen inte varför jag reagerade sådär 12 feb, 2012 00:10 |
|
Somnium
Elev |
Jag hatar alla ♥ dag. Är alltid forever alone då.
I min förra klass hade vi alltid att vi skulle klippa ut hjärtan, skriva vårat namn på hjärtat, lägga det på våran plats och så skulle alla gå runt i klassrummet och skriva positiva saker om varje person, anonymt. Det var ju jättekul, really. </3 http://slytherinunicorn.tumblr.com/
12 feb, 2012 00:12 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av J-star Black: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Jac: Skrivet av Borttagen: Jag kommer på morgonen och öppnar mitt skåp: BOOM! Förutom att det är städat (mitt skåp är en katastrof).. Det är fyllt med rosor. Alltså det är verkligen fullproppat. Jag blev så förvånad och chockad .___. Jag vände mig ifrån mitt skåp och åkte hem direkt. Det var hemskt xD Oj! Var det inte romantiskt? I guess :$ Men jag blev bara så paralyserad du vet? o__o Det var som att min kropp rörde sig automatiskt där ifrån. Överlevnads instinkt typ? Jag har ingen aning. Men helt chockad och stum blev jag. Det låter vackert, men din reaktion var lite creepy.... Jag vet! Jag visste inte vad som hände o__o Jag brukar inte vara så. Jag skulle normalt bli jätte glad och kramat om personen men jag förstår verkligen inte varför jag reagerade sådär Kanske bara trött, hade väntat dig ett tråkigt skåp, och blev totally överrumplad... ![]() ![]()
12 feb, 2012 00:12 |
|
JoLizz
Elev |
12 feb, 2012 00:13 |
|
Borttagen
|
J-star Black Jo jag var helt slut kommer jag ihåg xD
JoLizz Jag har inget lås hehe.. Orkar inte och jag är för trött på morgnarna att stå och fingra på ett lås i 5 minuter hehe... 12 feb, 2012 00:17 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Borttagen: J-star Black Jo jag var helt slut kommer jag ihåg xD JoLizz Jag har inget lås hehe.. Orkar inte och jag är för trött på morgnarna att stå och fingra på ett lås i 5 minuter hehe... hehe, vad sa killen då (tycker synd om han... ![]() ![]()
12 feb, 2012 00:22 |
|
JoLizz
Elev |
Skrivet av Borttagen: J-star Black Jo jag var helt slut kommer jag ihåg xD JoLizz Jag har inget lås hehe.. Orkar inte och jag är för trött på morgnarna att stå och fingra på ett lås i 5 minuter hehe... Det tar typ 2 sekunder att öppna hänglåset XD Seriöst? Men var har du dina saker då? Alltså böcker kanske folk inte snor men plånbok, väska, jacka osv? Går du runt med det eller är din skola megacool så att ingen rör någon annans saker?
![]()
12 feb, 2012 00:23 |
|
melle-hjrta
Elev |
Skrivet av Somnium: Jag hatar alla ♥ dag. Är alltid forever alone då. I min förra klass hade vi alltid att vi skulle klippa ut hjärtan, skriva vårat namn på hjärtat, lägga det på våran plats och så skulle alla gå runt i klassrummet och skriva positiva saker om varje person, anonymt. Det var ju jättekul, really. </3 samma här </3 jag har alltid otur på alla ♥ dag,, förra året stukade jag svanskotan 12 feb, 2012 00:23 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av JoLizz: Skrivet av Borttagen: J-star Black Jo jag var helt slut kommer jag ihåg xD JoLizz Jag har inget lås hehe.. Orkar inte och jag är för trött på morgnarna att stå och fingra på ett lås i 5 minuter hehe... Det tar typ 2 sekunder att öppna hänglåset XD Seriöst? Men var har du dina saker då? Alltså böcker kanske folk inte snor men plånbok, väska, jacka osv? Går du runt med det eller är din skola megacool så att ingen rör någon annans saker? På vår skola, lägger vi mobiler, datorer, rubbet i korridoren, och de ligger kvar...unbelieveble ![]() ![]()
12 feb, 2012 00:24 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen