One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av MonsterCookie: TÄNKTE PRECIS SAMMA SAK HOLY SHITBUTT FIVE AND HIGH FIVE ÄKTA NOUIS IN SYNC VI ÄR ASSÅ BUTTFIVE VI ÄR AWESOME 13 maj, 2012 18:12 |
|
_SanD_
Elev |
13 maj, 2012 18:12 |
|
J00KERN
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag såg dom i fredags c: Fick ögonkontakt med Zayn o.o Jag var också där i fredags o.o Fick ögonkontakt med Harry. asdfghjkl ![]()
13 maj, 2012 18:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av J00KERN: Skit många från mugglis var där! Jag såg ingen jag kände igen :cSkrivet av Borttagen: Jag såg dom i fredags c: Fick ögonkontakt med Zayn o.o Jag var också där i fredags o.o Fick ögonkontakt med Harry. asdfghjkl 13 maj, 2012 18:22 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av MonsterCookie: TÄNKTE PRECIS SAMMA SAK HOLY SHITBUTT FIVE AND HIGH FIVE ÄKTA NOUIS IN SYNC VI ÄR ASSÅ BUTTFIVE VI ÄR AWESOME OMG FAN VA EPISKA VI ÄR wolfstar deserved better. 13 maj, 2012 18:29 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av Bombarda: Såklart ♥Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av AlvaRawenclaw: JAAA Du kan komma hit på min drake Makaronilåda Var finns Makaronilåda? Jag måste hitta honom om jag ska kunna resa med honom josefin, plockar du upp mig med? Alla som inte bor i Stockholm får åka med mig på AlvaRawenclaws drake Makaronilåda
13 maj, 2012 18:34 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av Bombarda: Såklart ♥Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av AlvaRawenclaw: JAAA Du kan komma hit på min drake Makaronilåda Var finns Makaronilåda? Jag måste hitta honom om jag ska kunna resa med honom josefin, plockar du upp mig med? Alla som inte bor i Stockholm får åka med mig på AlvaRawenclaws drake Makaronilåda jag bor inte i stockholm, jag kommer dit på min andra drake Fluffis speech! 13 maj, 2012 18:44 |
|
Borttagen
|
EVERY DIRECTIONER IN THA HOUSE
NÅGON SOM VILL ÅKA IN TILL STAN OCH FÄRSÖKA HITTA KILLARNA TYP IDAG YES I AM SERIOUS 13 maj, 2012 18:46 |
|
HarryFreakingPotter
Elev |
13 maj, 2012 18:47 |
|
J00KERN
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av J00KERN: Skit många från mugglis var där! Jag såg ingen jag kände igen :c Skrivet av Borttagen: Jag såg dom i fredags c: Fick ögonkontakt med Zayn o.o Jag var också där i fredags o.o Fick ögonkontakt med Harry. asdfghjkl I knooow. Såg tre av dom ![]()
13 maj, 2012 18:50 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen