Sorgens tider [SV]
Forum > Fanfiction > Sorgens tider [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
JO :<
2 nov, 2011 14:04 |
|
Bombarda
Elev |
Okejj, nu gråter jag ihjäl mig!!!!!
Kärlek till alla! 2 nov, 2011 14:05 |
|
Borttagen
|
2 nov, 2011 14:06 |
|
Borttagen
|
Ska jag ta det positivt eller negativt?
2 nov, 2011 14:10 |
|
Borttagen
|
JÄVLA SKIT, uhuhu )': Jag ville bara att Freddie skulle återvända </3 ÅH SÅ SORGLIGT. MrsEmmaWeasley du är väldigt duktig på att skriva *sitter och har damp bakom skärmen*
2 nov, 2011 14:11 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av Borttagen:
JÄVLA SKIT, uhuhu )': Jag ville bara att Freddie skulle återvända </3 ÅH SÅ SORGLIGT. MrsEmmaWeasley du är väldigt duktig på att skriva *sitter och har damp bakom skärmen* ps: jag har också damp hehe^^ Kärlek till alla! 2 nov, 2011 14:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: JÄVLA SKIT, uhuhu )': Jag ville bara att Freddie skulle återvända </3 ÅH SÅ SORGLIGT. MrsEmmaWeasley du är väldigt duktig på att skriva *sitter och har damp bakom skärmen* 2 nov, 2011 14:17 |
|
Borttagen
|
Aaaaawww *tears in my eyes* tack :''
2 nov, 2011 14:22 |
|
Borttagen
|
Varsågod, denna ff får mig att gråta. Den är så bra ♥
Men Luna och George är lite.... konstigt. Men bra i alla fall! ( : ♥ 2 nov, 2011 14:23 |
|
Borttagen
|
Jag vet att det är konstigt, det är därför jag skriver just det hehhe
2 nov, 2011 15:08 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen