Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Sorgens tider [SV]

Forum > Fanfiction > Sorgens tider [SV]

1 2 3 ... 44 45 46 ... 69 70 71
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


JO :<

2 nov, 2011 14:04

Bombarda
Elev

Avatar


Okejj, nu gråter jag ihjäl mig!!!!!


Kärlek till alla!

2 nov, 2011 14:05

Borttagen

Avatar


Skrivet av Bombarda:
Okejj, nu gråter jag ihjäl mig!!!!!



Awww ♥

2 nov, 2011 14:06

Borttagen

Avatar


Ska jag ta det positivt eller negativt?

2 nov, 2011 14:10

Borttagen

Avatar


JÄVLA SKIT, uhuhu )': Jag ville bara att Freddie skulle återvända </3 ÅH SÅ SORGLIGT. MrsEmmaWeasley du är väldigt duktig på att skriva *sitter och har damp bakom skärmen*

2 nov, 2011 14:11

Bombarda
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
JÄVLA SKIT, uhuhu )': Jag ville bara att Freddie skulle återvända </3 ÅH SÅ SORGLIGT. MrsEmmaWeasley du är väldigt duktig på att skriva *sitter och har damp bakom skärmen* [/quotejag kan inget annat än att hålla med !
ps: jag har också damp hehe^^

Kärlek till alla!

2 nov, 2011 14:13

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
JÄVLA SKIT, uhuhu )': Jag ville bara att Freddie skulle återvända </3 ÅH SÅ SORGLIGT. MrsEmmaWeasley du är väldigt duktig på att skriva *sitter och har damp bakom skärmen*

2 nov, 2011 14:17

Borttagen

Avatar


Aaaaawww *tears in my eyes* tack :''

2 nov, 2011 14:22

Borttagen

Avatar


Varsågod, denna ff får mig att gråta. Den är så bra ♥

Men Luna och George är lite.... konstigt. Men bra i alla fall! ( : ♥

2 nov, 2011 14:23

Borttagen

Avatar


Jag vet att det är konstigt, det är därför jag skriver just det hehhe Men jag lovar, de kommer inte bli ett par

2 nov, 2011 15:08

1 2 3 ... 44 45 46 ... 69 70 71

Forum > Fanfiction > Sorgens tider [SV]

Du får inte svara på den här tråden.