Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rose Weasley och Scorpius Malfoy, förbjuden vänskap

Forum > Fanfiction > Rose Weasley och Scorpius Malfoy, förbjuden vänskap

1 2 3 ... 44 45 46 ... 74 75 76
Användare Inlägg
Fredrick
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny.:.Weasley:
Skrivet av Fredrick:
varför är vänskapen förbjuden, har inte draco o dom gått över till den "goda" sidan, och hans barn också?

dålig story ENLIGT MIG!

Visst har han det men i sista boken skojar Ron om att göra dem arvlösa och tydligen tar Rose det på allvar.

hur kan du veta det? JK har inte skrivit att hon har tagit det seriöst!

DET VAR DEN DUMMASTE JAG HAR HÖRT!

jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ###

23 mar, 2012 07:52

Ginny.:.Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Fredrick:
Skrivet av Ginny.:.Weasley:
Skrivet av Fredrick:
varför är vänskapen förbjuden, har inte draco o dom gått över till den "goda" sidan, och hans barn också?

dålig story ENLIGT MIG!

Visst har han det men i sista boken skojar Ron om att göra dem arvlösa och tydligen tar Rose det på allvar.

hur kan du veta det? JK har inte skrivit att hon har tagit det seriöst!

DET VAR DEN DUMMASTE JAG HAR HÖRT!

Jag har aldrig sagt att Jo har sagt det men så är det i den här ff:n.

Dessutom, om du tycker den är så dålig, varför tog du dig tid att kommentera?

And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them

23 mar, 2012 08:43

Fredrick
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny.:.Weasley:
Skrivet av Fredrick:
Skrivet av Ginny.:.Weasley:
Skrivet av Fredrick:
varför är vänskapen förbjuden, har inte draco o dom gått över till den "goda" sidan, och hans barn också?

dålig story ENLIGT MIG!

Visst har han det men i sista boken skojar Ron om att göra dem arvlösa och tydligen tar Rose det på allvar.

hur kan du veta det? JK har inte skrivit att hon har tagit det seriöst!

DET VAR DEN DUMMASTE JAG HAR HÖRT!

Jag har aldrig sagt att Jo har sagt det men så är det i den här ff:n.

Dessutom, om du tycker den är så dålig, varför tog du dig tid att kommentera?


för att jag tycker att det är kul.

jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ###

23 mar, 2012 10:55

Ginny.:.Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Fredrick:
Skrivet av Ginny.:.Weasley:
Skrivet av Fredrick:
Skrivet av Ginny.:.Weasley:
Skrivet av Fredrick:
varför är vänskapen förbjuden, har inte draco o dom gått över till den "goda" sidan, och hans barn också?

dålig story ENLIGT MIG!

Visst har han det men i sista boken skojar Ron om att göra dem arvlösa och tydligen tar Rose det på allvar.

hur kan du veta det? JK har inte skrivit att hon har tagit det seriöst!

DET VAR DEN DUMMASTE JAG HAR HÖRT!

Jag har aldrig sagt att Jo har sagt det men så är det i den här ff:n.

Dessutom, om du tycker den är så dålig, varför tog du dig tid att kommentera?


för att jag tycker att det är kul.

.......

är du seriös?

And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them

23 mar, 2012 11:41

Ginny!!!!
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny.:.Weasley:
Skrivet av Fredrick:
Skrivet av Ginny.:.Weasley:
Skrivet av Fredrick:
Skrivet av Ginny.:.Weasley:
Skrivet av Fredrick:
varför är vänskapen förbjuden, har inte draco o dom gått över till den "goda" sidan, och hans barn också?

dålig story ENLIGT MIG!

Visst har han det men i sista boken skojar Ron om att göra dem arvlösa och tydligen tar Rose det på allvar.

hur kan du veta det? JK har inte skrivit att hon har tagit det seriöst!

DET VAR DEN DUMMASTE JAG HAR HÖRT!

Jag har aldrig sagt att Jo har sagt det men så är det i den här ff:n.

Dessutom, om du tycker den är så dålig, varför tog du dig tid att kommentera?


för att jag tycker att det är kul.

.......

är du seriös?
asså ärligt talat jag har bara en sak och säga: om du tkr den här ff är så himla dålig, stick till en annan ff och läs den! du gör ju författaren ledsen för f*n !

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fstatic.tumblr.com%2Fe2604d4e654e52abbd9785f560c429be%2F15mvbna%2FUNumtsf3f%2Ftumblr_static_klaine_proposal.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F74d9acb871a5dcb72ab146464895c579%2Ftumblr_msgmobrRjg1r4ep8so3_250.gif

23 mar, 2012 14:21

Fredrick
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny!!!!:
Skrivet av Ginny.:.Weasley:
Skrivet av Fredrick:
Skrivet av Ginny.:.Weasley:
Skrivet av Fredrick:
Skrivet av Ginny.:.Weasley:
Skrivet av Fredrick:
varför är vänskapen förbjuden, har inte draco o dom gått över till den "goda" sidan, och hans barn också?

dålig story ENLIGT MIG!

Visst har han det men i sista boken skojar Ron om att göra dem arvlösa och tydligen tar Rose det på allvar.

hur kan du veta det? JK har inte skrivit att hon har tagit det seriöst!

DET VAR DEN DUMMASTE JAG HAR HÖRT!

Jag har aldrig sagt att Jo har sagt det men så är det i den här ff:n.

Dessutom, om du tycker den är så dålig, varför tog du dig tid att kommentera?


för att jag tycker att det är kul.

.......

är du seriös?
asså ärligt talat jag har bara en sak och säga: om du tkr den här ff är så himla dålig, stick till en annan ff och läs den! du gör ju författaren ledsen för f*n !


1. ja jag är seriös.
2. svarade på en liknande komenter innan.

jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ###

23 mar, 2012 16:04

Ginny.:.Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Fredrick:
Skrivet av Ginny!!!!:
Skrivet av Ginny.:.Weasley:
Skrivet av Fredrick:
Skrivet av Ginny.:.Weasley:
Skrivet av Fredrick:
Skrivet av Ginny.:.Weasley:
Skrivet av Fredrick:
varför är vänskapen förbjuden, har inte draco o dom gått över till den "goda" sidan, och hans barn också?

dålig story ENLIGT MIG!

Visst har han det men i sista boken skojar Ron om att göra dem arvlösa och tydligen tar Rose det på allvar.

hur kan du veta det? JK har inte skrivit att hon har tagit det seriöst!

DET VAR DEN DUMMASTE JAG HAR HÖRT!

Jag har aldrig sagt att Jo har sagt det men så är det i den här ff:n.

Dessutom, om du tycker den är så dålig, varför tog du dig tid att kommentera?


för att jag tycker att det är kul.

.......

är du seriös?
asså ärligt talat jag har bara en sak och säga: om du tkr den här ff är så himla dålig, stick till en annan ff och läs den! du gör ju författaren ledsen för f*n !


1. ja jag är seriös.
2. svarade på en liknande komenter innan.

seriöst, har man inget bra att säga är man tyst.

And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them

23 mar, 2012 16:20

Fredrick
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny.:.Weasley:
Skrivet av Fredrick:
Skrivet av Ginny!!!!:
Skrivet av Ginny.:.Weasley:
Skrivet av Fredrick:
Skrivet av Ginny.:.Weasley:
Skrivet av Fredrick:
Skrivet av Ginny.:.Weasley:
Skrivet av Fredrick:
varför är vänskapen förbjuden, har inte draco o dom gått över till den "goda" sidan, och hans barn också?

dålig story ENLIGT MIG!

Visst har han det men i sista boken skojar Ron om att göra dem arvlösa och tydligen tar Rose det på allvar.

hur kan du veta det? JK har inte skrivit att hon har tagit det seriöst!

DET VAR DEN DUMMASTE JAG HAR HÖRT!

Jag har aldrig sagt att Jo har sagt det men så är det i den här ff:n.

Dessutom, om du tycker den är så dålig, varför tog du dig tid att kommentera?


för att jag tycker att det är kul.

.......

är du seriös?
asså ärligt talat jag har bara en sak och säga: om du tkr den här ff är så himla dålig, stick till en annan ff och läs den! du gör ju författaren ledsen för f*n !


1. ja jag är seriös.
2. svarade på en liknande komenter innan.

seriöst, har man inget bra att säga är man tyst.


va tyst då, för enligt mig har du inget vettigt att säga alls. det har du i alla fall inte visat.

jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ###

23 mar, 2012 16:22

Ginny.:.Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Fredrick:
Skrivet av Ginny.:.Weasley:
Skrivet av Fredrick:
Skrivet av Ginny!!!!:
Skrivet av Ginny.:.Weasley:
Skrivet av Fredrick:
Skrivet av Ginny.:.Weasley:
Skrivet av Fredrick:
Skrivet av Ginny.:.Weasley:
Skrivet av Fredrick:
varför är vänskapen förbjuden, har inte draco o dom gått över till den "goda" sidan, och hans barn också?

dålig story ENLIGT MIG!

Visst har han det men i sista boken skojar Ron om att göra dem arvlösa och tydligen tar Rose det på allvar.

hur kan du veta det? JK har inte skrivit att hon har tagit det seriöst!

DET VAR DEN DUMMASTE JAG HAR HÖRT!

Jag har aldrig sagt att Jo har sagt det men så är det i den här ff:n.

Dessutom, om du tycker den är så dålig, varför tog du dig tid att kommentera?


för att jag tycker att det är kul.

.......

är du seriös?
asså ärligt talat jag har bara en sak och säga: om du tkr den här ff är så himla dålig, stick till en annan ff och läs den! du gör ju författaren ledsen för f*n !


1. ja jag är seriös.
2. svarade på en liknande komenter innan.

seriöst, har man inget bra att säga är man tyst.


va tyst då, för enligt mig har du inget vettigt att säga alls. det har du i alla fall inte visat.

Du har ju inget bättre själv!

And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them

23 mar, 2012 16:24

Nagato Seno
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny.:.Weasley:
Skrivet av Fredrick:
Skrivet av Ginny.:.Weasley:
Skrivet av Fredrick:
Skrivet av Ginny!!!!:
Skrivet av Ginny.:.Weasley:
Skrivet av Fredrick:
Skrivet av Ginny.:.Weasley:
Skrivet av Fredrick:
Skrivet av Ginny.:.Weasley:
Skrivet av Fredrick:
varför är vänskapen förbjuden, har inte draco o dom gått över till den "goda" sidan, och hans barn också?

dålig story ENLIGT MIG!

Visst har han det men i sista boken skojar Ron om att göra dem arvlösa och tydligen tar Rose det på allvar.

hur kan du veta det? JK har inte skrivit att hon har tagit det seriöst!

DET VAR DEN DUMMASTE JAG HAR HÖRT!

Jag har aldrig sagt att Jo har sagt det men så är det i den här ff:n.

Dessutom, om du tycker den är så dålig, varför tog du dig tid att kommentera?


för att jag tycker att det är kul.

.......

är du seriös?
asså ärligt talat jag har bara en sak och säga: om du tkr den här ff är så himla dålig, stick till en annan ff och läs den! du gör ju författaren ledsen för f*n !


1. ja jag är seriös.
2. svarade på en liknande komenter innan.

seriöst, har man inget bra att säga är man tyst.


va tyst då, för enligt mig har du inget vettigt att säga alls. det har du i alla fall inte visat.

Du har ju inget bättre själv!


Förbjuden vänskap, för det Ron sa i bok nummer 7. De var inte vänner, och tyckte illa om varandra. Ena var i Slytherin, andra i Gryffindor. Ifall du inte tycker om denna ff, så behöver du inte fylla denna tråd med en massa skriverier. Helldre kan du gå och sura för dig själv någon annanstans... Alla fattade?? Nej...

Enade vi stå, splittrade vi falla

23 mar, 2012 16:44

1 2 3 ... 44 45 46 ... 74 75 76

Forum > Fanfiction > Rose Weasley och Scorpius Malfoy, förbjuden vänskap

Du får inte svara på den här tråden.