Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
Forum > Harry Potter > Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HogwartsCoolingen
Elev |
hehe, står nog fortfarande kvar med Harry..
We never go out of style <3 16 sep, 2011 16:48 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Måånga ;D
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 16 sep, 2011 18:47 |
|
MistCharm53
Elev |
ron weasley!
16 sep, 2011 19:06 |
|
Borttagen
|
Och jag står fast vid Fred...♥ 17 sep, 2011 13:11 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Skrivet av Borttagen: Och jag står fast vid Fred...♥ Hehe, kunde tänka mig det We never go out of style <3 17 sep, 2011 17:57 |
|
Borttagen
|
Harry elr Cedric om han hade levt
18 sep, 2011 19:10 |
|
Borttagen
|
Remus eller Neville. :3
19 sep, 2011 17:37 |
|
Borttagen
|
Men cedric är snyggast iaf
19 sep, 2011 20:46 |
|
expelliarmus
Elev |
19 sep, 2011 21:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av expelliarmus: ^ Så man ska gifta sig med någon för att den är snygg? Eller va? x] ja ofc! neh skoja bara men cedric verkar ju snäll oxå önska att han inte dog 20 sep, 2011 07:41 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen