Den nordiska trollkarls skolan
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Den nordiska trollkarls skolan
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
vem är erik? Jag tror inte jag vet vem det är sa jag
17 dec, 2016 12:18 |
|
Belluna tonks
Elev |
17 dec, 2016 12:25 |
|
Borttagen
|
Så du ska gå med en idiot, varför ska du göra det?
17 dec, 2016 12:28 |
|
Belluna tonks
Elev |
"För han ska sluta tjata! Han har typ frågat mig om vi kan gå på balen tillsammans varenda dag i ett halvår!" sa jag med en ännu större suck.
![]()
17 dec, 2016 12:30 |
|
Borttagen
|
"Stackars dig" sa jag. " du lär iallafall överleva, det är bara en bal och du måste ju inte vara med honom hela tiden på balen antar jag" fortsatte jag sen
17 dec, 2016 12:35 |
|
Belluna tonks
Elev |
17 dec, 2016 12:40 |
|
Borttagen
|
" du kommer säkert på något, säg att du ska på toa eller något sånt" svarar jag
17 dec, 2016 12:43 |
|
Belluna tonks
Elev |
17 dec, 2016 12:54 |
|
Borttagen
|
"Perfekt, har du någon styvmor för annars så kan du inte bli Askungen, nejmen för att vara seriös så får du väl komma till oss eller något, vi kan säkert ta bort den blodigeln"
17 dec, 2016 13:22 |
|
Belluna tonks
Elev |
17 dec, 2016 13:54 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Den nordiska trollkarls skolan
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen