Ometrixen är tillbaka (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Ometrixen är tillbaka (prs)
|
Borttagen
|
"Tja inte behöver du oroa dig för det" sa Danny som hade ställt sig vid dörrkanten.
16 sep, 2015 16:25
|
|
Borttagen
|
Diana log då hon såg sin bror hon kramade om Danny
" Jag har saknat dig jättemycket " sa Diana hon grät av lycka.
16 sep, 2015 16:28
|
|
Borttagen
|
"Har saknat dig med" sa Danny & kramade om Diana tillbaka.
16 sep, 2015 16:30
|
|
Borttagen
|
Diana log hon var glad över att Danny var här.
" Hur är det med dina barn ??" Frågade Diana nyfiket.
16 sep, 2015 16:34
|
|
Borttagen
|
"Tja de har det väl ganska bra... Fast för många årsen så hittade Caroline Ometrixen. Turligt nog har hon aldrig aktiverat den men jag är orolig för henne"sa Danny
16 sep, 2015 16:36
|
|
Borttagen
|
" förstår det jag menar hon kan ju råka aktivera den när som helst " sa Diana och började bli orolig över sin brosdotter.
16 sep, 2015 16:45
|
|
Borttagen
|
" det har gått bra änsålänge men ja vem vet vad som kan hända" sa Danny nervöst.
Phich såg på dem båda.
"Kan jag gå nu?" frågade Phich nyfiket.
16 sep, 2015 16:47
|
|
Borttagen
|
" Ja det kan du men glöm inte ta medecinen 1 till 2 gånger per dag " sa Diana allvarligt och såg på Phich.
16 sep, 2015 16:50
|
|
Borttagen
|
"Jag vet jag vet" sa Phich & gick iväg med sin medicin.
Danny log lite grann.
"Så du jobbar hårt ser jag" sa Danny
16 sep, 2015 16:51
|
|
Borttagen
|
" Japp " sa Diana och kvävde en gäspning hon tog dem sista klunken kaffe.
" Hm behöver mer kaffe " sa Diana.
16 sep, 2015 16:56
|
Du får inte svara på den här tråden.