Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Ometrixen är tillbaka (prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Ometrixen är tillbaka (prs)

1 2 3 ... 44 45 46 ... 68 69 70
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Tja inte behöver du oroa dig för det" sa Danny som hade ställt sig vid dörrkanten.

16 sep, 2015 16:25

Borttagen

Avatar


Diana log då hon såg sin bror hon kramade om Danny
" Jag har saknat dig jättemycket " sa Diana hon grät av lycka.

16 sep, 2015 16:28

Borttagen

Avatar


"Har saknat dig med" sa Danny & kramade om Diana tillbaka.

16 sep, 2015 16:30

Borttagen

Avatar


Diana log hon var glad över att Danny var här.
" Hur är det med dina barn ??" Frågade Diana nyfiket.

16 sep, 2015 16:34

Borttagen

Avatar


"Tja de har det väl ganska bra... Fast för många årsen så hittade Caroline Ometrixen. Turligt nog har hon aldrig aktiverat den men jag är orolig för henne"sa Danny

16 sep, 2015 16:36

Borttagen

Avatar


" förstår det jag menar hon kan ju råka aktivera den när som helst " sa Diana och började bli orolig över sin brosdotter.

16 sep, 2015 16:45

Borttagen

Avatar


" det har gått bra änsålänge men ja vem vet vad som kan hända" sa Danny nervöst.
Phich såg på dem båda.
"Kan jag gå nu?" frågade Phich nyfiket.

16 sep, 2015 16:47

Borttagen

Avatar


" Ja det kan du men glöm inte ta medecinen 1 till 2 gånger per dag " sa Diana allvarligt och såg på Phich.

16 sep, 2015 16:50

Borttagen

Avatar


"Jag vet jag vet" sa Phich & gick iväg med sin medicin.
Danny log lite grann.
"Så du jobbar hårt ser jag" sa Danny

16 sep, 2015 16:51

Borttagen

Avatar


" Japp " sa Diana och kvävde en gäspning hon tog dem sista klunken kaffe.
" Hm behöver mer kaffe " sa Diana.

16 sep, 2015 16:56

1 2 3 ... 44 45 46 ... 68 69 70

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Ometrixen är tillbaka (prs)

Du får inte svara på den här tråden.