ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
(heh jag har inte hunnit skriva på jättelänge, och jag förstår inte riktigt vad som hänt kan nån förklara vad som hänt?)
(och jag borde väl också vara på sjukhuset, jag var där, precis som jossan.) 17 aug, 2015 08:43 |
|
Borttagen
|
(Josse Will, Kayla och Joey är på sjukhuset, med will för han är typ chockad. och kayla är väl det också. Gwen är misstänkt och häktad. Jenn är hemma)
17 aug, 2015 08:46
Detta inlägg ändrades senast 2015-08-17 kl. 11:10
|
|
Borttagen
|
(Kajj. Men vilka är jag med?)
17 aug, 2015 08:49 |
|
Borttagen
|
(Du är med Will på sjukhuset. tror han r medvetslös)
17 aug, 2015 08:54 |
|
Borttagen
|
(Okej)
17 aug, 2015 09:07 |
|
JossiMarauder
Elev |
(Jag är ju också med Will?)
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 17 aug, 2015 11:04 |
|
Borttagen
|
(Ja. Ingen har skrivit ngt annat?)
17 aug, 2015 11:10 |
|
JossiMarauder
Elev |
(Jaha förlåt
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 17 aug, 2015 11:14 |
|
Borttagen
|
(ska nån skriva nått eller?)
17 aug, 2015 11:15 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jossan
— Ambulanen stannade vid snukhuset och vi fick gå ut ur den. Will blev skjutsad in i sjukhuset och jag och Joey sprang efter. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 17 aug, 2015 11:19 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen