Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Elli Jag hoppade runt på ett ben. " Jag vill spela fia med knuff!" ropade jag. ((Du är väl på sjukhuset?)) (( Vi har kommit hem)) Ja, men om jag sa det tidigare dvs innan ni kom hem kan Elli inte ha hört det...)) (( Men Elli vill spela fia med knuff 2 aug, 2015 21:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: hon såg väl detSkrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Elli Jag hoppade runt på ett ben. " Jag vill spela fia med knuff!" ropade jag. ((Du är väl på sjukhuset?)) (( Vi har kommit hem)) Ja, men om jag sa det tidigare dvs innan ni kom hem kan Elli inte ha hört det...)) 2 aug, 2015 21:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Elli Jag hoppade runt på ett ben. " Jag vill spela fia med knuff!" ropade jag. ((Du är väl på sjukhuset?)) (( Vi har kommit hem)) Ja, men om jag sa det tidigare dvs innan ni kom hem kan Elli inte ha hört det...)) (( Men Elli vill spela fia med knuff Will "Okej då Elli!" Sade jag 2 aug, 2015 21:14 |
|
JossiMarauder
Elev |
Josse -
"Jag vill också spela Fia med Knuff!" Sa jag. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 2 aug, 2015 21:14 |
|
Borttagen
|
Elli
" Jippie " Sade jag och hoppade till soffan på ett ben. 2 aug, 2015 21:15 |
|
JossiMarauder
Elev |
Josse -
"Elli, varför hoppar du på ett ben?" So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 2 aug, 2015 21:16 |
|
Borttagen
|
Will
"Jag är grön!" Sade jag. 2 aug, 2015 21:16 |
|
JossiMarauder
Elev |
Josse -
"Jag är blå!" So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 2 aug, 2015 21:17 |
|
Borttagen
|
Will
"Vilken färg ska du ha, Elli? " Frågade jag 2 aug, 2015 21:19 |
|
Borttagen
|
pappa Remus
får jag vara med på fia? 2 aug, 2015 21:21 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen