Elefantprinsessan [♥Linn♥ och Jessica Lawiise]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Elefantprinsessan [♥Linn♥ och Jessica Lawiise]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Varför är nästan alla i den här världen lögnare eller psykopater?!" skriker jag.
16 aug, 2015 19:55 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
Jag tittar förskräckt på Alex. Jag gör en rörelse med handen.
"Där gick du för långt.", säger Kuru till Rue men jag lyssnar inte. ![]()
16 aug, 2015 21:58 |
|
Borttagen
|
"Okej, jag ska vara tydlig." fräser jag till Kuru. "Jag har träffat 6 personer i den här världen, varav tre stycken, Diva, Omar och Vashan, är helt störda." Sen blänger jag ilsket på Vashan.
17 aug, 2015 06:47 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
17 aug, 2015 11:10 |
|
Borttagen
|
"Håll käften!" skriker jag till Kuru.
17 aug, 2015 12:06 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
"Ja", svarar Alex. "Jag kan inte ens förstå hur du kan räkna Omar med Diva och Vashan.", säger Kuru argt och går därifrån. "Kuru vänta!", sägerr jag.
![]()
17 aug, 2015 12:23 |
|
Borttagen
|
(Alex perspektiv)
Jag drar mig upp och stapplar fram till Kuru. "Vänta." ber jag. "Rue har inte läst brevet som Omar gav till henne och mig. Hon förstår inte, men jag läste det. Jag förstår varför hon reagerar så här. Snälla var inte arg på henne." 17 aug, 2015 15:49 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
Jag springer fram till de. Och får någon känsla jaag inte kan beskriva. "Så du har förlåtit Omar?", frågar Kuru.
![]()
17 aug, 2015 19:16 |
|
Borttagen
|
(Fortfarande Alex perspektiv)
"Kanske." säger jag. "Jag vill prata med honom först." 18 aug, 2015 07:10 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
19 aug, 2015 20:30 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Elefantprinsessan [♥Linn♥ och Jessica Lawiise]
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen