Narry - privat rollspel <3
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Narry - privat rollspel <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag ser i Nialls ögon, och ler lite bredare.
19 nov, 2014 10:22 |
|
Beben
Elev |
19 nov, 2014 10:23 |
|
Borttagen
|
"Hur länge har du känt såhär?" frågar jag, lite allvarligt, och lägger min arm över hans axlar.
19 nov, 2014 10:24 |
|
Beben
Elev |
"Typ... Sen du följde med till Irland, under XFactor, men jag märkte det väl först under första turnén"
19 nov, 2014 10:26 |
|
Borttagen
|
Jag ser chockat på honom, för seriöst, det är väldigt lång tid. Jag tycker lite synd om Niall ... Över att han inte vågat säga.
19 nov, 2014 10:28 |
|
Beben
Elev |
19 nov, 2014 10:28 |
|
Borttagen
|
"Niall ..." suckar jag. "Förlåt, jag borde ha märkt ... Det här måste ha varit så jobbigt för dig"
19 nov, 2014 10:32 |
|
Beben
Elev |
19 nov, 2014 10:33 |
|
Borttagen
|
Jag skakar på huvudet. Jag känner mig så dum, Niall har ju haft känslor i flera år för mig, och jag har bara skaffat flickvänner hela tiden ... Jag hade blivit deprimerad.
19 nov, 2014 10:36 |
|
Beben
Elev |
19 nov, 2014 10:37 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen