(Prs) Elinthemagicwitch och Lama
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (Prs) Elinthemagicwitch och Lama
|
Borttagen
|
-Inte det gula!, sa jag och tog snabbt det gula kuvertet.
5 jun, 2014 23:21
|
|
Borttagen
|
Jag rev det från Oscars hand och öppnade det snabbt innan han hann ta det tillbaka.
5 jun, 2014 23:22
|
|
Borttagen
|
Jag höll händerna för ansiktet.
5 jun, 2014 23:24
|
|
Borttagen
|
Jag såg på Oscar. Okej, det var kanske inte sådär jätte roligt för honom, så jag gav motvilligt kuvertet tillbaka.
5 jun, 2014 23:26
|
|
Borttagen
|
5 jun, 2014 23:29
|
|
Borttagen
|
Jag suckade.
- Jag har också skrivit brev till dig och sånt.., sade jag generat. Fast jag hade inte samlat hår på honom direkt.
5 jun, 2014 23:34
|
|
Borttagen
|
-Jaha..., sa jag tyst
Jag tog upp en blond barbiedocka ur lådan.
-Här! Jag tog den av dig för flera år sen och låssades att det var du, flinade jag
5 jun, 2014 23:37
|
|
Borttagen
|
5 jun, 2014 23:39
|
|
Borttagen
|
-Har du saknat den?, sa jag
5 jun, 2014 23:40
|
|
Borttagen
|
Jag skakade på huvudet.
- Jag har inte märkt att den saknas, sade jag.
5 jun, 2014 23:42
|
Du får inte svara på den här tråden.