Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
|
Borttagen
|
"Annars hade jag ju inte frågat!" Sa jag menande medan jag himlade med ögonen och daskade till honom på låret.
21 feb, 2014 18:46
|
|
Borttagen
|
Jag skrattade lågt, stack händerna djupt ner i fickorna och började gå jämsides med henne.
21 feb, 2014 18:48
|
|
Borttagen
|
"Så. Vad var det du grubblade över i morse?" Frågade jag försiktigt.
"Jag menar, om det är personligt behöver du inte säga det!
21 feb, 2014 18:49
|
|
Borttagen
|
"Min syster och en tjejkompis bara"
Svarade jag enkelt.
21 feb, 2014 18:50
|
|
Borttagen
|
"Okej." Jag lät ämnet falla eftersom han inte verkade vara då sugen på att prata om det.
21 feb, 2014 18:52
|
|
Borttagen
|
"Hur gick det på dansuppvisningen då?"
Frågade jag
21 feb, 2014 18:53
|
|
Borttagen
|
"Bra... Alla i vårt lag klarade sig igenom första stapeln. Nästa är i morgon." Sa jag och log lite smått.
21 feb, 2014 18:55
|
|
Borttagen
|
Jag nickade bara eftersom vi var framme vid hennes hus. Hur skulle hon presentera mig? Vi hade träffats på morgonen...
21 feb, 2014 18:56
|
|
Borttagen
|
"Eller... Vet du vad? Det är bättre om vi går till ett café i stället och lär känna varandra.... Jag tror mina föräldrar kommer missförstå..." Jag rodnade lite.
21 feb, 2014 18:58
|
|
Borttagen
|
Jag skrattade lite.
"Du bestämmer."
21 feb, 2014 19:00
|
Du får inte svara på den här tråden.