MSN-PRS mellan Nadja_Gryffindor och Luna_rav
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > MSN-PRS mellan Nadja_Gryffindor och Luna_rav
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ave: Du behöver inte veta mer än vad du redan gör!
Jag e rik: Vådårå, Ave. Skäms du? 3 feb, 2014 21:16 |
|
Borttagen
|
(Snarare sagt vad hon inte vill)
Ave: Ja, vem skulle inte skämmas över att vara med er? 4 feb, 2014 20:24 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
4 feb, 2014 20:34
Detta inlägg ändrades senast 2014-06- 5 kl. 17:15
|
|
Borttagen
|
Ave: Jag tror att Du också skäms lite XP
4 feb, 2014 20:35 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
7 feb, 2014 22:03
Detta inlägg ändrades senast 2014-06- 5 kl. 17:15
|
|
Borttagen
|
Ave: Erik, du gör bara så att han skäms ännu mer! T.T
7 feb, 2014 22:04 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
8 feb, 2014 19:34 |
|
Borttagen
|
Jag e rik: Neeej!
Ave: Jo, tänk efter själv! 8 feb, 2014 21:38 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Jag e rik: Han skäms nt alls!
Ave: Jo, fråga hnm själv Everyonswantstobeyou: Ska du fråga?
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
17 mar, 2014 20:01
Detta inlägg ändrades senast 2014-06- 5 kl. 17:15
|
|
Borttagen
|
Jag e rik: Jag vet redan att du inte gör det 17 mar, 2014 20:04 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > MSN-PRS mellan Nadja_Gryffindor och Luna_rav
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen