Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
Jag ler.
- Tja....låt oss säga att jag inte är gammal nog att prata om sånt!
18 nov, 2013 21:06
|
|
Borttagen
|
"Wow, då händer det saker", jag ler.
"Be honom att komma senare"
18 nov, 2013 21:07
|
|
Borttagen
|
Jag skrattar.
- Det kan man säga! Jag ska hälsa honom det. Ses sen!
18 nov, 2013 21:13
|
|
Borttagen
|
"Hej då", jag ler kort och suckar sen...
18 nov, 2013 21:13
|
|
Borttagen
|
Jag går iväg. När jag ser ted ber jag honom gå till Brian.
18 nov, 2013 21:16
|
|
Borttagen
|
18 nov, 2013 21:17
|
|
Borttagen
|
(Lol. Han är för upptagen med vem vet vad XD)
18 nov, 2013 21:17
|
|
Borttagen
|
(PRECIS, DET LILA KRÄKET, ÄR OTROGEN MOT MIG IRL... Om du inte visste så dejtar vi ♥ även om han inte vet om det XD)
18 nov, 2013 21:18
|
|
Borttagen
|
(Oooh  Ge mig alla detaljer 
Din tuuur ;P)
18 nov, 2013 21:21
|
|
Borttagen
|
Jag somnar efter en kvart och när jag vaknar sitter ted, Maxwell och Sam vid min säng.
18 nov, 2013 21:22
|
Du får inte svara på den här tråden.