Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
|
Borttagen
|
Visst, men det kommer ta en liten stund i det här vädret, skickade jag och började sätta på mig tjockare ytterkläder.
8 nov, 2013 13:10
|
|
Borttagen
|
Okej. Ses.
Skickade jag och sprang upp och kollade mig snabbt i spegeln.
8 nov, 2013 13:11
|
|
Borttagen
|
Jag gick ut och kände mig inte så kall när jag gick.
Det vart ungefär två kilometer att gå.
8 nov, 2013 13:13
|
|
Borttagen
|
Jag åt en smörgås medan jag väntade.
8 nov, 2013 13:15
|
|
Borttagen
|
När jag var framme knackade jag på dörren.
8 nov, 2013 13:15
|
|
Borttagen
|
Jag gick och öppnade dörren.
- Hej. Sade jag glatt och log brett.
8 nov, 2013 13:17
|
|
Borttagen
|
"Hej" sa jag och steg in.
8 nov, 2013 13:18
|
|
Borttagen
|
- Mamma kommer hem först om fyra timmar. Sade jag den här.gången lite gladare och vänligare och såg på klockan.
8 nov, 2013 13:20
|
|
Borttagen
|
"Pappa är också borta så länge" sa jag och log.
8 nov, 2013 13:22
|
|
Borttagen
|
Jag nickade.
- Har du någongång varit inne i mitt rum ? Frågade jag och började gå upp för trappan till mitt rum som var fullt av skelett och plast spindlar.
8 nov, 2013 13:25
|
Du får inte svara på den här tråden.