[Prs] Elinthemagicwitch & KajsaRC2001
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> [Prs] Elinthemagicwitch & KajsaRC2001
|
Borttagen
|
(han hade ju gått in på lektionen)
28 aug, 2013 15:43
|
|
Borttagen
|
( Jaha, jag trodde att dom var på samma lektion )
28 aug, 2013 15:47
|
|
Borttagen
|
(Nej samine sitter på en bänk i korridoren)
28 aug, 2013 15:47
|
|
Borttagen
|
28 aug, 2013 15:48
|
|
Borttagen
|
Gina sprang fram till Samine och höll fast hennes armar bakifrån.
"Låt mig vara!!,skrek Samine
28 aug, 2013 15:51
|
|
Borttagen
|
Jag höll för hennes mun och bar iväg henne
28 aug, 2013 15:52
|
|
Borttagen
|
Gina och Emma slängde in henne i eriserskåpet, snodde några hårstrån från henne och låste sedan in henne.
"Skynda dig att dricka drycken nu,om fem minuter slutar josh lektion och han kommer börja leta efter samine.
28 aug, 2013 15:55
|
|
Borttagen
|
Jag drack, sen var jag nära på att spy
" Ser jag bra ut?" Sa jag
28 aug, 2013 15:55
|
|
Borttagen
|
"Du är jätteful,skrattade Gina. Du ser ut precis som samine
28 aug, 2013 15:58
|
|
Borttagen
|
" Bra!" Sa jag och gick ut i korridoren
28 aug, 2013 16:00
|
Du får inte svara på den här tråden.