Drömdagbok
Forum > Off Topic > Drömdagbok
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag kommer aldrig ihåg vad jag drömmer om
15 feb, 2012 11:24 |
|
Borttagen
|
Inatt har jag drömt mycket. Om en klassresa, typ, om att jag och andra tjejer badade ute i en pool i skolan, sedan ringde killen jag gillar sin mamma och hon kom också, sedan drömde jag att jag bodde i ett hus (helt själv) som hade börjat brunnit och personerna som bott där dött där i branden. Jag hörde ljud uppifrån min rum där jag satt, jag gick ut och ställde mig i trappan, sedan gick jag ner och då hörde jag röster bakom mig. En pojke och en flicka stod och viskade om mig. När jag kommit ner till typ köket så stod det en blond kvinna där, hon i Scrubs, Elliot, och hon sa till mannen bredvid henne att 'cirkeln har kommit tillbaka', eller något sånt...
16 feb, 2012 06:06 |
|
Borttagen
|
Jag drömde om en ond Sean Banan.
Först så åt jag och pappa något och alla skrattade åt mig, typ. Sen så satt vi där och plötsligt var hela min klass där och min pappa borta. Alla skulle gå iväg och se nya Sean Banan filmen, förutom jag och en av mina kompisar. Sen kollade vi om jag hade nätverk på min mobil... Tillslut så gick vi iväg och plötsligt blev vi jagade av strutsar på Sean Banans djurpark (den finns nog inte i verkligheten). Och efter det satt vi på en rresturang och Sean Banan stod där och kränkte oss. Usch och fy för Sean Banan! 16 feb, 2012 09:18 |
|
Solkatten
Elev |
Kommer inte ihåg vad jag drömde om inatt ...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 feb, 2012 09:35 |
|
Flismos
Elev |
drömde att en tjej i min klass spydde på min stol i matsalen...
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 17 feb, 2012 18:29 |
|
Jennyferh
Elev |
Drömde en ganska udda dröm förra veckan..
Jag var ute och promenerade i kvarteret där jag bor en kväll och helt plötsligt ser jag ett rymdskepp stå framför mig. Lite senare visar det sig att det är mina grannar som ska flytta till rymden. Jag går hem och berättar allt för min kompis och ber henne att följa med mig och kolla på rymdskeppet. Men hon säger nej och skyller på att hon har för korta byxor.. Hah.
"Overhead, morning skies all for you"
17 feb, 2012 20:49 |
|
Quidditch
Elev |
JÄTTEMYCKET OM ONE DIRECTION!!
men också om hur jag åkte till florida och hade allmänt trevligt förutom att min kompis blev uppäten..men jag var fortfarande glad över det! *happy face* ![]()
17 feb, 2012 21:19 |
|
Borttagen
|
Inatt drömde jag om att jag och min familj skulle åka till månen i en plastlåda . e__e
19 feb, 2012 09:14 |
|
Fang
Elev |
Drömde att jag hade blivit av med mina inlägg så jag bara hade ca 1930 inlägg.
19 feb, 2012 09:19 |
|
Solkatten
Elev |
Hade en mardröm inatt ... Moe från Simpson (fast i drömmen hette han Shaoron - vet inte hur det stavas - av någon anledning) var död och på nyheterna hade man fått reda på att han hade kommit upp ur graven och som bara ett skelett hade han dödat några hästar typ. Något sådant var det ... Det kanske inte låter så hemskt, men det var det då.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 feb, 2012 09:30 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen