Någon som vill rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Som vadå,sa jag högt
8 aug, 2013 13:10 |
|
Borttagen
|
" Gå och kolla " Sa jag
8 aug, 2013 13:10 |
|
KajsaRC2001
Elev |
8 aug, 2013 13:11 |
|
Borttagen
|
" Ursäkta, men vad gör ni?" Frågade jag
8 aug, 2013 13:11 |
|
KajsaRC2001
Elev |
8 aug, 2013 13:12 |
|
Borttagen
|
" Vad?" Svarade jag
8 aug, 2013 13:13 |
|
Borttagen
|
Jag tittade in i rummet och såg att Emma och Luke låg och hånglade.
Jag fick en klump i magen. Jag sprang gråtandes därifrån 8 aug, 2013 13:13 |
|
Borttagen
|
" Vad gör ni?" Skrek jag och gick in
8 aug, 2013 13:14 |
|
KajsaRC2001
Elev |
8 aug, 2013 13:16 |
|
Borttagen
|
" Bus?" Sa jag
8 aug, 2013 13:17 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen