(Prs) Mily och Niela
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (Prs) Mily och Niela
|
Borttagen
|
Mark fattade ingenting och såg sig istället nyfiket omkring
19 jun, 2013 16:39
|
|
Borttagen
|
du Mark det här är Ben sa Maryia & log
19 jun, 2013 16:43
|
|
Borttagen
|
19 jun, 2013 16:44
|
|
Borttagen
|
hej sa Ben & titade nyfiket på Mark
19 jun, 2013 16:46
|
|
Borttagen
|
Mark hoppades att Ben inte viste att han var en halvdemon
19 jun, 2013 16:48
|
|
Borttagen
|
är du en halvdemon? sa ben nyfiket
19 jun, 2013 16:50
|
|
Borttagen
|
" Em nej sa Mark och försökte verka oskyldig men han var usel på att ljuga
19 jun, 2013 16:51
|
|
Borttagen
|
wow en halv demon sa Ben nyfiket
19 jun, 2013 16:56
|
|
Borttagen
|
19 jun, 2013 16:57
|
|
Borttagen
|
föresten vad gör ni här ? sa Ben
19 jun, 2013 17:01
|
Du får inte svara på den här tråden.