Vad har du för färg på strumporna?
Forum > Off Topic > Vad har du för färg på strumporna?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fuss
Elev |
marinblåa med rosa och bruna blommor på ~ oh yeah
18/03-2011 var den bästa dagen i mitt liv ♥
[b]23/03-2
18 sep, 2011 18:35 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Svart och vit randiga!
18 sep, 2011 18:37 |
|
Enchanted
Elev |
Jag är badass som vanligt och går barfota
18 sep, 2011 18:38 |
|
Borttagen
|
En är blå och vit-randig, en är grå och svart-randig C:
18 sep, 2011 18:51 |
|
Borttagen
|
Mörkbåa med vita blommor på.
18 sep, 2011 18:52 |
|
IamAK
Elev |
grå
18 sep, 2011 18:54 |
|
Borttagen
|
18 sep, 2011 19:11 |
|
Borttagen
|
Alltså, jag är förjävla lat, så jag pallar inte kolla..
18 sep, 2011 19:13 |
|
JessieH
Elev |
vit, som alltid typ
For neither can live while the other survives. Pottermore - OwlLeviosa183 18 sep, 2011 21:51 |
|
Borttagen
|
Barfota, det bästa
18 sep, 2011 21:57 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen