PJ roll(privat)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PJ roll(privat)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
[Händer sånt ibland]
När hon vaknar igen står Will vid dörren. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 9 jul, 2013 15:23 |
|
Borttagen
|
"Sådär", säger Meia och sätter sig ner igen.
9 jul, 2013 18:42 |
|
amanda1104
Elev |
"Sovit gott?" frågar han. Aily sätter sig upp och nickar.
"Vad gör du här?" "Jag tänkte fråga om du behövde något" säger han. "Will, jag tänker inte behandla dig som en tjänare" säger Aily. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 9 jul, 2013 23:20 |
|
Borttagen
|
Tåget stannade med ett ryck på en tågstation nära lägret.
"Vad tycker du, ska vi gå eller ta en taxi?" frågar Meia. "Ja, vi har ju ändå inga pengar kvar, så att gå är väl det bästa!" Meia nickar och tittar sig omkring. "Ditåt, eller hur?" frågar hon och pekar rakt fram. "Japp!" 9 jul, 2013 23:28 |
|
amanda1104
Elev |
"Varför inte?" frågar han och går fram till henne.
"Jag vill se dig som en vän och inte som en slav" svarar hon och reser sig. Han ler. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 9 jul, 2013 23:30 |
|
Borttagen
|
De börjar gå i riktning mot lägret. Efter ungefär en kvarts promenad är de framme.
"Äntligen!" säger Meia när de går uppför kullen till Halvblodslägret. "Hoppas bara att Aily kommer snart." 9 jul, 2013 23:33 |
|
amanda1104
Elev |
"Ska jag visa dig runt?" frågar han.
"Lyssnade du på något av det jag sa?" frågar hon. "Jag frågade som en vän, inte som en tjänare" säger han. Aily gäspar. "Jag är fortfarande trött" säger hon. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 9 jul, 2013 23:35 |
|
Borttagen
|
"Vart är Aily?" frågar Niclas andfått.
"Hon är kvar i underjorden, hennes mamma ville hålla henne kvar där", svarar Meia. "Tack för det varma välkomnandet, förresten!" 10 jul, 2013 17:44 |
|
amanda1104
Elev |
Will nickar och går. Aily funderar på att följa efter men orkar inte.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 10 jul, 2013 20:30 |
|
Borttagen
|
"Hennes mamma? Men varför i hela Styx är hennes mamma där?"
"Jag vet väl inte? Jag var inte precis länge där!" 10 jul, 2013 20:32 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen