Hugo Wealsley
Forum > Fanfiction > Hugo Wealsley
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elin@
Elev |
När kommer det, Lovegood?
17 mar, 2011 16:02 |
|
Lily_Evans
Elev |
Yeeeey meeeeeeeer!!!
Jag är ett horokruxfolk. 17 mar, 2011 16:47 |
|
jan
Elev |
17 mar, 2011 17:39 |
|
Luna 1
Elev |
Sorry, var tvungen att göra matten...
Ja, ja nu kommer MER! Titel: Jul-lov Språk: Svenska Kapitel: 12 Färdig: Nej Det var nu tid för Hugo att åka hem. Han och Olivia satt i sin egen kupé och spelade ett mugglar-spel som hetter Finns i sjön. - Nej, Hugo nu ska du ta ett kort i den högen! Olivia tittade surt på Hugo innan hon bröt ut i skratt. De skrattade i några minuter innan kupé-dörren öppnades. Där stod två tjejer i deras ålder. Den ena hade brun/blondt hår. Unigfär till axlarna. Hon tittade konstigt på dem. Den andra hade blondt nästan vitt hår som räkte henne över öronen. Hon hade samma ögonfärg som Olivia.' Hon log. Hugo kände igen dem. De var syskon. Den ena var i Ravenclaw och den andra i Slytherin. - Får vi sitta här? frågade dem. Hugo och Olivia nickade. Den blonda/vit håriga satte sig bredvid Olivia. - Ja, vad heter ni? frågade hon dem. - Eh, Hugo, Hugo Weasley svarade Hugo. Olivia log åt tjejens chokade ansiktsuttryck. - Jag heter Olivia, Olivia Green svarade Olivia och log. - Moa, Moa Andersens svarade tjejen som nu slagit sig ner bredvid Hugo. - Jag heter Wilma, Wilma Andersens sa Wilma och satte sig bredvid Hugo. Alla fyra kom bra överens men sedan gick Moa och Wilma därifrån. - Så, hur känner du Wilma och Moa? frågade Hugo Olivia när de var borta. - Eh, jag känner igenkligen bara Wilma, men Moa kom på köpet! Hugo och Olivia skrattade. Hogwartsexpressen stannade. Hugo tittade ut genom fönstret. Där stod familjen Potter och Weasley och väntade. Olivia reste sig upp. Hugo gjorde det samma. De gick långsamt ner från Hogwartsexpressen. - Hej då Hugo! Kommer sakna dig! Olivia gav honom en puss på kinden. - Hej då! sa han och kramade henne. De gick åtskilda vägar och Hugo suckade. - Vem var det gubben? frågade Hermione och gav honom en kram. - Din flickvän? frågade Ron som också kramade om honom. Hugo skrattade. - Olivia rättade han dem. Lily kom ut från Hogwartsexpressen hon sprang till Ginny och kramade henne. Hugo kramade om sina föreldrar. - Jag älskar er! sa han. Hermione log mot honom. - Kom gubben nu letar vi upp Rose! sa Ron muntert. De letade på stationen. De hittade henne kyssandes med Scorpius. Varsågoda! Inte så bra dock...
Tumblr.
17 mar, 2011 18:17 |
|
Borttagen
|
den var bra
17 mar, 2011 18:20 |
|
Luna 1
Elev |
17 mar, 2011 18:21 |
|
Borttagen
|
eller SUPER tack nu vart jag insprerad eller vad det nu heter
17 mar, 2011 18:23 |
|
The Noble Lion
Elev |
17 mar, 2011 18:24 |
|
Lily_Evans
Elev |
MOOOOOOOOOOOORE!!!!
Jag är ett horokruxfolk. 17 mar, 2011 18:28 |
|
mrfufnek
Elev |
17 mar, 2011 18:35 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen