Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Hugo Wealsley

Forum > Fanfiction > Hugo Wealsley

1 2 3 ... 44 45 46 ... 94 95 96
Användare Inlägg
Elin@
Elev

Avatar


När kommer det, Lovegood?

17 mar, 2011 16:02

Lily_Evans
Elev

Avatar


Yeeeey meeeeeeeer!!!

Jag är ett horokruxfolk.

17 mar, 2011 16:47

jan
Elev

Avatar


Ja mer nu Luna !!!

Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm? https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F40.media.tumblr.com%2F2b692904d77e7aa99c0713a3cff102ff%2Ftumblr_ngp2jxsRMe1sgz41fo1_400.jpg

17 mar, 2011 17:39

Luna 1
Elev

Avatar


Sorry, var tvungen att göra matten...
Ja, ja nu kommer MER!

Titel: Jul-lov
Språk: Svenska
Kapitel: 12
Färdig: Nej

Det var nu tid för Hugo att åka hem.
Han och Olivia satt i sin egen kupé och spelade ett mugglar-spel som hetter Finns i sjön.
- Nej, Hugo nu ska du ta ett kort i den högen!
Olivia tittade surt på Hugo innan hon bröt ut i skratt.
De skrattade i några minuter innan kupé-dörren öppnades.
Där stod två tjejer i deras ålder.
Den ena hade brun/blondt hår.
Unigfär till axlarna.
Hon tittade konstigt på dem.
Den andra hade blondt nästan vitt hår som räkte henne över öronen.
Hon hade samma ögonfärg som Olivia.'
Hon log.
Hugo kände igen dem.
De var syskon.
Den ena var i Ravenclaw och den andra i Slytherin.
- Får vi sitta här? frågade dem.
Hugo och Olivia nickade.
Den blonda/vit håriga satte sig bredvid Olivia.
- Ja, vad heter ni? frågade hon dem.
- Eh, Hugo, Hugo Weasley svarade Hugo.
Olivia log åt tjejens chokade ansiktsuttryck.
- Jag heter Olivia, Olivia Green svarade Olivia och log.
- Moa, Moa Andersens svarade tjejen som nu slagit sig ner bredvid Hugo.
- Jag heter Wilma, Wilma Andersens sa Wilma och satte sig bredvid Hugo.
Alla fyra kom bra överens men sedan gick Moa och Wilma därifrån.
- Så, hur känner du Wilma och Moa? frågade Hugo Olivia när de var borta.
- Eh, jag känner igenkligen bara Wilma, men Moa kom på köpet!
Hugo och Olivia skrattade.


Hogwartsexpressen stannade.
Hugo tittade ut genom fönstret.
Där stod familjen Potter och Weasley och väntade.
Olivia reste sig upp.
Hugo gjorde det samma.
De gick långsamt ner från Hogwartsexpressen.
- Hej då Hugo! Kommer sakna dig! Olivia gav honom en puss på kinden.
- Hej då! sa han och kramade henne.
De gick åtskilda vägar och Hugo suckade.
- Vem var det gubben? frågade Hermione och gav honom en kram.
- Din flickvän? frågade Ron som också kramade om honom.
Hugo skrattade.
- Olivia rättade han dem.
Lily kom ut från Hogwartsexpressen hon sprang till Ginny och kramade henne.
Hugo kramade om sina föreldrar.
- Jag älskar er! sa han.
Hermione log mot honom.
- Kom gubben nu letar vi upp Rose! sa Ron muntert.
De letade på stationen.
De hittade henne kyssandes med Scorpius.

Varsågoda!
Inte så bra dock...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F3150hg5.gif Tumblr.

17 mar, 2011 18:17

Borttagen

Avatar


den var bra

17 mar, 2011 18:20

Luna 1
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
den var bra

Tack!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F3150hg5.gif Tumblr.

17 mar, 2011 18:21

Borttagen

Avatar


eller SUPER tack nu vart jag insprerad eller vad det nu heter

17 mar, 2011 18:23

The Noble Lion
Elev

Avatar


Luuuuuuuuna!! Såå bra!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F114d4558af4162eebf71a15e9a99c028%2Ftumblr_oi6nhlveg31vi4ac0o1_500.gif

17 mar, 2011 18:24

Lily_Evans
Elev

Avatar


MOOOOOOOOOOOORE!!!!

Jag är ett horokruxfolk.

17 mar, 2011 18:28

mrfufnek
Elev

Avatar


Jättebra!!

HÄR! PROUD TO BE A CRAFANGFRAN!

17 mar, 2011 18:35

1 2 3 ... 44 45 46 ... 94 95 96

Forum > Fanfiction > Hugo Wealsley

Du får inte svara på den här tråden.