Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
''Ja. Jag börjar gå nedför trapporna och sedan mot entréporten.
jag är jättecoolig älska mig plz 27 apr, 2013 17:21 |
|
ginny 23
Elev |
27 apr, 2013 17:21 |
|
Queen Boo
Elev |
''Ut. Jag hatar Snapes lektioner, det är därför jag alrig får godkänt i trolldryckskonst.''
jag är jättecoolig älska mig plz 27 apr, 2013 17:24 |
|
ginny 23
Elev |
27 apr, 2013 17:25 |
|
Queen Boo
Elev |
''Eehh... Jo''
jag är jättecoolig älska mig plz 27 apr, 2013 17:27 |
|
ginny 23
Elev |
27 apr, 2013 17:28 |
|
Queen Boo
Elev |
''Äsch, det är inget. Jag gissar att du ska gå till lektionen?''
jag är jättecoolig älska mig plz 27 apr, 2013 17:28 |
|
ginny 23
Elev |
27 apr, 2013 17:29 |
|
Queen Boo
Elev |
''Varför?''
jag är jättecoolig älska mig plz 27 apr, 2013 17:32 |
|
ginny 23
Elev |
27 apr, 2013 17:34 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen