Twilight [Privat]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Twilight [Privat]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
-oh..mm..baby
6 mar, 2013 17:24 |
|
Queen Boo
Elev |
''Älskar dig så sjukt mycket''
jag är jättecoolig älska mig plz 6 mar, 2013 17:24 |
|
Borttagen
|
-samma här
6 mar, 2013 17:24 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag för in tungan i Bellas mun. ''Du är underbar'' mumlar jag.
jag är jättecoolig älska mig plz 6 mar, 2013 17:25 |
|
Borttagen
|
-oh..mm..
Jag råkar bita honom i tungan 6 mar, 2013 17:26 |
|
Queen Boo
Elev |
''Aj!'' jag skrattar
jag är jättecoolig älska mig plz 6 mar, 2013 17:27 |
|
Borttagen
|
-oh..
6 mar, 2013 17:29 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag kramar Bella. ''Du är bäst''
jag är jättecoolig älska mig plz 6 mar, 2013 17:30 |
|
Borttagen
|
-vrf
6 mar, 2013 17:31 |
|
Queen Boo
Elev |
''För du är det''
jag är jättecoolig älska mig plz 6 mar, 2013 17:33 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen