Kolla hit! Uppe hela natten med Mugglis!
Forum > Mugglarportalen > Kolla hit! Uppe hela natten med Mugglis!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ella potter
Elev |
29 dec, 2012 00:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: themarauder ok, då ska jag bara leta reda på mig psalmbok. Tror den är i bokhyllan... Sarkasm?? Delviss, har en Bibel i bokhyllan... Vänta jag har en Psalmbok i bokhyllan! Helt ärligt! Haha, vi har psalmböcker liggandes lite här och var hemma =) Oändlig nåd heter psalmen, är med Amazing grace-melodi. Psalm 231 är det. Texten: Oändlig nåd mig Herren gav och än idag mig ger. Jag kommit hem, jag vilsen var, var blind men nu jag ser. Guds nåd, jag skälvde inför den, men sedan gav den ro, och aldrig var den större än den dag jag kom till tro. Jag kom ur tvivel, mörka djup, ur vanmakt och ur skam. Den nåd som bar mig intill nu skall bära ända fram. Guds löften ger vår längtan svar, som klippan är hans ord. Ej bättre sköld och skydd jag har i himmel och på jord. nu ska jag bara lära mig låten utantill. Fast jag ska kanske inte börja sjunga nu... 29 dec, 2012 00:49 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: themarauder ok, då ska jag bara leta reda på mig psalmbok. Tror den är i bokhyllan... Sarkasm?? Delviss, har en Bibel i bokhyllan... Vänta jag har en Psalmbok i bokhyllan! Helt ärligt! Haha, vi har psalmböcker liggandes lite här och var hemma =) Oändlig nåd heter psalmen, är med Amazing grace-melodi. Psalm 231 är det. Texten: Oändlig nåd mig Herren gav och än idag mig ger. Jag kommit hem, jag vilsen var, var blind men nu jag ser. Guds nåd, jag skälvde inför den, men sedan gav den ro, och aldrig var den större än den dag jag kom till tro. Jag kom ur tvivel, mörka djup, ur vanmakt och ur skam. Den nåd som bar mig intill nu skall bära ända fram. Guds löften ger vår längtan svar, som klippan är hans ord. Ej bättre sköld och skydd jag har i himmel och på jord. nu ska jag bara lära mig låten utantill. Fast jag ska kanske inte börja sjunga nu... Ska du sjunga solo? =) =) - just like themarauder 29 dec, 2012 00:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: themarauder ok, då ska jag bara leta reda på mig psalmbok. Tror den är i bokhyllan... Sarkasm?? Delviss, har en Bibel i bokhyllan... Vänta jag har en Psalmbok i bokhyllan! Helt ärligt! Haha, vi har psalmböcker liggandes lite här och var hemma =) Oändlig nåd heter psalmen, är med Amazing grace-melodi. Psalm 231 är det. Texten: Oändlig nåd mig Herren gav och än idag mig ger. Jag kommit hem, jag vilsen var, var blind men nu jag ser. Guds nåd, jag skälvde inför den, men sedan gav den ro, och aldrig var den större än den dag jag kom till tro. Jag kom ur tvivel, mörka djup, ur vanmakt och ur skam. Den nåd som bar mig intill nu skall bära ända fram. Guds löften ger vår längtan svar, som klippan är hans ord. Ej bättre sköld och skydd jag har i himmel och på jord. nu ska jag bara lära mig låten utantill. Fast jag ska kanske inte börja sjunga nu... Ska du sjunga solo? =) Gud, aldrig. jag sjunger typ som en kråka. skulle bara var rolig att kunna den, då jag har en liten relaion till den. Typ. 29 dec, 2012 00:52 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Skrivet av Borttagen: themarauder ok, då ska jag bara leta reda på mig psalmbok. Tror den är i bokhyllan... Sarkasm?? Delviss, har en Bibel i bokhyllan... Vänta jag har en Psalmbok i bokhyllan! Helt ärligt! Haha, vi har psalmböcker liggandes lite här och var hemma =) Oändlig nåd heter psalmen, är med Amazing grace-melodi. Psalm 231 är det. Texten: Oändlig nåd mig Herren gav och än idag mig ger. Jag kommit hem, jag vilsen var, var blind men nu jag ser. Guds nåd, jag skälvde inför den, men sedan gav den ro, och aldrig var den större än den dag jag kom till tro. Jag kom ur tvivel, mörka djup, ur vanmakt och ur skam. Den nåd som bar mig intill nu skall bära ända fram. Guds löften ger vår längtan svar, som klippan är hans ord. Ej bättre sköld och skydd jag har i himmel och på jord. nu ska jag bara lära mig låten utantill. Fast jag ska kanske inte börja sjunga nu... Ska du sjunga solo? =) Gud, aldrig. jag sjunger typ som en kråka. skulle bara var rolig att kunna den, då jag har en liten relaion till den. Typ. Jaha, okej!! =) =) - just like themarauder 29 dec, 2012 00:54 |
|
Borttagen
|
Fuck yeah, lyssnar på elvis presley
29 dec, 2012 00:55 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Mia Saalufaali: viktor om du är online kanske vi kan diskutera vidare på Erfa/nobelpriset? Skrivet av Mia Saalufaali: viktor om du är online kanske vi kan diskutera vidare på Erfa/nobelpriset? Skrivet av Mia Saalufaali: en pytte stundviktor om du är online kanske vi kan diskutera vidare på Erfa/nobelpriset? 29 dec, 2012 00:57 |
|
Borttagen
|
OLA AMIGOS
29 dec, 2012 00:59 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Borttagen: god kväll OLA AMIGOS 29 dec, 2012 01:00 |
|
OliverPhelps
Elev |
29 dec, 2012 01:01 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen