Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Disenchanted
Elev |
20 aug, 2012 19:00 |
|
reckless
Elev |
Blå
CharmBlood26477 @ Pottermore 20 aug, 2012 19:02 |
|
Dream
Elev |
19 augusti: Åh, båda är såååå söta ♥♥ Men Lejon Kungen ligger mig faktiskt varmare i hjärtat, så det måste bli så... Men båda är fina. :3
20 augusti: GREEN! Min favvisfärg tillsammans med lila. It fits me perfectley, and it is beautiful. ♥
20 aug, 2012 19:06 |
|
Borttagen
|
Blå, fast båda är fina!
20 aug, 2012 21:17 |
|
Starbuck
Elev |
20 aug, 2012 23:12 |
|
Ladusvalan
Elev |
Eftersom grön är min favoritfärg (särkilt olika nyanser av ljusgrön) måste jag förstås välja det, även om jag tycker mycket om blått också (jag tycker om alla färger!)
Hur som helst blev blå (18 röster) en överlägsen vinnare över den underbara färgen grön (7 röster) i gårdagens "antingen-eller" ... Grattis till färgen blå! OBS! Ny fråga i första inlägget, för de som är intresserade ... 21 aug, 2012 11:07 |
|
Borttagen
|
Johnny Depp.
För den andra snubben vet jag inte vem det är 21 aug, 2012 11:13 |
|
ernin
Elev |
21 aug, 2012 11:20 |
|
LunaLovegood1
Elev |
21 aug, 2012 11:25 |
|
Miss Black
Elev |
21 aug, 2012 12:33 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen