Dagens fråga
Forum > Harry Potter > Dagens fråga
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lisen563
Elev |
1
8 jul, 2012 18:03 |
|
Borttagen
|
1.
8 jul, 2012 18:05 |
|
GinnyForever
Elev |
1, helt klart!!!
8 jul, 2012 18:06 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
8 jul, 2012 18:14 |
|
Hannahamanda
Elev |
den som är snyggast är definitivt harry av killarna och ginny av tjejerna!
jag hade lätt gått med i DA så en 1:a där helt enkelt 8 jul, 2012 18:16 |
|
95mas
Elev |
8 jul, 2012 18:19 |
|
Majis
Elev |
1. GO DA!!! BU UMBRIDGE!!! (Tänk att ha Harry som lärare...)
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 8 jul, 2012 19:24 |
|
SabinaPotter
Elev |
1.
Så snurra min jord igen, radion spelar vår sång 8 jul, 2012 19:55 |
|
Ladusvalan
Elev |
Precis som alla andra måste jag ju svara manteln. I andra hand ingen alls (men manteln verkar rätt kul). Det är ju den enda som inte innebär ett extremt stort ansvar hos den som äger den, och som jag känner att jag verkligen skulle kunna ha nytta av.
8 jul, 2012 19:58 |
|
Clara Darkin
Elev |
Det är ju ganska klart att man tar manteln. Det skulle vara rätt häftigt, men annars ingen. Staven: Varför skulle jag ha en mäktig stav? Det slutar bara med att någon kommer och själ den och dödar en själv.
Inte stenen heller. Självklart vill man få tillbaka de döda, men de döda tillhör inte hit, de vill inte komma tillbaka. ![]()
8 jul, 2012 20:05 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen