Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The crash of life [SV]

Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]

1 2 3 ... 44 45 46 ... 92 93 94
Användare Inlägg
Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Johanna. Varför. Lyssnar. Du. Inte. På. Mig?
Jag sa ju att du skulle vinna!

Är så jäkla glad över att du vann, för du förtjanar det.
Som återgäldning kan du komma hit till Luleå på lovet

NEJ FÖR JAG ÄLSKAR DIG MER OCH ÅÅÅÅH!
VARFÖR ÄR DU SÅ SJUKT BRAAAA?

lite svårt owO


Min morbror sa nyss att han läser min fanfic.
Nej. FY SJUTTON VAD AWKWARD.
Liksom, det känns konstigt att min släkt läser att jag skriver om graviditeter??
Får försvara mig med att det var mitt eget val för att det behövdes i historian..

9 sep, 2012 21:28

Borttagen

Avatar


GRATTIS! Du förtjänar det verkligen, DU ÄGER!

hahahahahaha din morfar läser den, vad awkward xD

9 sep, 2012 21:49

Ginny00
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Borttagen:
GRATTIS! Du förtjänar det verkligen, DU ÄGER!

hahahahahaha din morfar läser den, vad awkward xD

Morbror
MORFAR OH GOD I SÅ FALL SKULLE JAG DRÖMMA MARDRÖMMAR

9 sep, 2012 21:54

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
GRATTIS! Du förtjänar det verkligen, DU ÄGER!

hahahahahaha din morfar läser den, vad awkward xD

Morbror
MORFAR OH GOD I SÅ FALL SKULLE JAG DRÖMMA MARDRÖMMAR

Ops xD jag läser konstigt ibland xD men awkward ändå!

9 sep, 2012 22:00

Victoire Weasly
Elev

Avatar

+1


Det är därför jag har DFE så att folk kan läsa vad jag skriver och så kan jag skriva annat som jag inte pratar om.
Min lillasyster frågade vad din handlade om x)
Jag: Harry hamnar i koma.
Hon: Och Voldemort lyckats ta över världen när han är borta?
Jag: Näää... Den handlar om Ginny.
Hon: Då fattar jag ingenting


xD

~MY TUMBLR~

9 sep, 2012 22:06

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Victoire Weasly:
Det är därför jag har DFE så att folk kan läsa vad jag skriver och så kan jag skriva annat som jag inte pratar om.
Min lillasyster frågade vad din handlade om x)
Jag: Harry hamnar i koma.
Hon: Och Voldemort lyckats ta över världen när han är borta?
Jag: Näää... Den handlar om Ginny.
Hon: Då fattar jag ingenting


xD

Haha gud ♥ JA, VOLDEMORT SKA TA ÖVER VÄRLDEN OCKSÅ, COME ON

9 sep, 2012 22:07

Borttagen

Avatar


HAHA, JAG SKULLE HA DÖTT!!!! XD

10 sep, 2012 08:23

Tonks_xD
Elev

Avatar


GRATTIS ASSÅ DU FÖRTJÄNADE DET VERKLIGEN OCH JAG VISSTE ATT DU SKULLE VINNA FINIS ♥♥♥♥♥♥♥♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.perezhilton.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F11%2Ftumblr_mwssqid9tm1st1gd4o1_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F61687f783855c7ae0c7dc69c1971e9a3%2Ftumblr_mwqyo0Q1B81srwm0lo1_500.gif

10 sep, 2012 09:11

Twiie
Elev

Avatar


GRATTIS! :3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F2isz7g9.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi44.tinypic.com%2F118lx5u.gif

10 sep, 2012 10:00

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Twiie:
GRATTIS! :3

Tack, du som är så söt på din profilbild och dessutom har samma mobil som mig =) Fast min är svart.


Tack alla som säger att jag var värd det ♥ DET ÄR NI SOM ÄR VÄRDA PRISET. :'

För att ni röstade och för att ni är så sjukt fina och för att ni till och med började titta på glee för min skull.. :'

10 sep, 2012 14:35

1 2 3 ... 44 45 46 ... 92 93 94

Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]

Du får inte svara på den här tråden.