This feeling I have...Could it be... love?
Forum > Fanfiction > This feeling I have...Could it be... love?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyForever
Elev |
Helgrymt (Både att du har börjat skriva igen och kapitlena som jag hade missat under mina lilla"Inaktivitet"
6 okt, 2012 12:57 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
*sadface* Vilken sorglig begravning.
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 8 okt, 2012 21:15 |
|
Petra Hyrrot
Elev |
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
HUFFELPUFF POWER HÄR! :D 12 okt, 2012 14:18 |
|
MickanilosH
Elev |
*snyft*
sorgligt! 31 okt, 2012 20:31 |
|
Dragon_99
Elev |
Omg... Är det fortfarande folk som bevakar?! *gömmer sig i en vrå* Jag är så sjukt ledsen för att jag aldrig uppdaterar, men asså... Aa
HAHAHAHA JAG KOMMER UPPDATERA NU KÄNN ER LYCKLIGA ♥ Party rockin' Del 4 Rosie ”Men GUD fy fan va snygg du är, Rosie!” ”Ja, herregud, du kommer vara hetast på hela festen!” ”Ja visst…” ”Seriöst, Maria har rätt, du kommer äga!” Jag såg tvivlande upp på tvillingarna som rotade i min garderob, sedan på Daisy som stod lite i bakgrunden, sedan på Lily som satt bredvid mig. Josephine och Maria hade redan bestämt vad de skulle ha på sig på festen, likaså Lily, men inte jag. Jag var den enda som inte hade bestämt – vilket betydde att de andra tre kände sig tvingade att ”hjälpa” mig. Daisy skulle över huvud taget inte gå, men hon satt med oss och gav sin åsikt på klädesplaggen som tvillingarna kastade fram på sängen. ”Shit gumman, ta den, det blir så sjukt coolt!” Jag suckade i nederlag och log mot dem. ”Visst, jag tar den då” De log tillbaka. ”Bra Rosie, då är vi klara” sa Maria med sitt signatur-leende och kollade på klockan. Hon gjorde stora ögon. ”Gud, festen börjar om två timmar, VI MÅSTE GÖRA OSS IORDNING!” Alla reste sig upp och började ta på sig sina kläder. Maria hade en väldigt blottande röd tröja med mörka jeans, Josephine hade en gyllene klänning med paljetter, och ett svart linne under. Lily hade en enkel turkos klänning, som skapade en intressant kontrast till hennes rödbruna hår. Och jag… Jag hade en hip-hop liknade klädsel, med keps och vitt tajt linne, och mycket korta shorts. Utanpå det en jeansjacka, för att täcka mina väldigt synliga axlar och armar. Sedan var det dags för håret. Jag hade mitt hår fritt hängande över axlarna, enkelt men lite fixat så att det stod ut med mousse. Josephine och Maria hade identiska frisyrer med håret i många, mycket smala flätor, enda skillnaden var att Maria hade ett rött och svart hårband. Lily hade håret svept över högra axeln med ett turkost, matchande flätat hårband. Daisy tittade avundsjukt på oss. ”Ni är så vackra” suckade hon och fingrade på sina glasögon. Jag log lite beklagande mot henne – jag visste att hon inte ville höra något om att hon också var vacker (vilket hon var) eftersom hon inte trodde på det. Sminket var för min del enkelt – foundation och concealer för att täcka över, lite mascara och ögonskugga i silver och blått. Maria hade dock ett utmanande sexigt smink, som fick hennes mörka hy att skimra med silver, vitt, röda och rosa nyanser och bronzer. Josephine hade detsamma, fast med guld och skimrande glittrande nyanser istället för vitt och rött. Lily hade diskret smink som inte stod ut så mycket, men hennes ögon var så djupa och vackra att det inte behövdes något smink för hennes del. … Seriöst. Hur länge har jag snackat om smink och kläder här..? Sweet mother of Merlin. I alla fall, snart var vi äntligen färdiga att gå. Vi gick nerför den nyckfulla spiraltrappan upp till tjejernas sovsal, vinkade till Daisy som redan hade satt sig med en tjock bok i knäet i sin säng, och smet ut från uppehållsrummet. Vadå, trodde du att festen var anordnad och godkänd av lärarna? Absolut inte. Om det involverade alkohol så. Haha. Nej. Så fort vi närmade oss fängelsehålorna hörde vi den dunkande basen och ljudet av dansande människor, skrik, skratt, sång. Vi såg på varandra och klev sedan in. Genast blev vi dränkta i det häftiga ljuset och den öronbedövande musiken. Jag log för mig själv. We will rock this party bitches. --- Rosie's kläder Maria's kläder Josephine's kläder Lily's kläder ![]() ![]()
10 dec, 2012 18:19 |
|
96hpevanescence
Elev |
10 dec, 2012 22:31 |
|
J-star Black
Elev |
11 dec, 2012 08:33 |
|
amanda1104
Elev |
Superbra!!! Älskar kläderna♥
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 14 dec, 2012 17:54 |
|
GinnyForever
Elev |
Halu?
14 feb, 2013 14:49 |
|
Dragon_99
Elev |
Goddag goddag, Dragon här igen~!
Loggade in för att kolla upp vad som hänt och märkte - wow, senaste gången jag uppdaterade var i DECEMBER! Herregud, va mycket jag har ändrats sedan jag startade den här novellen. Jag läser igenom den, och tänker att jag var ganska liten när jag startade den. Jag har nu bestämt mig nu för att jag inte kommer att fortsätta. Förlåt om det var någon som gillade den här så mycket att de ville att jag skulle det (det betvivlar jag Cx ). Om någon vill läsa, så skrev jag dock ihop en liten fortsättning här... Finns här nere... Tack alla som läste! Kyssar till er! ♥ Spoiler: Tryck här för att visa! ![]() ![]()
26 jul, 2013 21:36 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen