Mugglisträff med Potterparty 3.0
Forum > Off Topic > Mugglisträff med Potterparty 3.0
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LovisaPotter
Elev |
ONLY ONE!
Piglet: How do you spell love? Pooh: You don't spell it, you feel it. 9 mar, 2012 09:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av hermione granger 1999: Skrivet av Borttagen: Skrivet av kinshaw: Imorgon ska jag packa! Förhoppningsvis lyckas jag bara packa ner det jag behöver och därför klara mig med en liten väska.... ^^ Hoppas ingen mobbar min norrländska♥ HEHE Hoppas själv på samma sak med väskan Och hoppas att ingen mobbar min skånska och att folk fattar vad jag säger >.< Aldrig att någon skulle mobba dig så gör inte dom på mugglis för alla är jätte snälla och söta!!! Och vi förstår nog vad du säjer! ♥♥♥ Jo jag brukar byta ut de skånska orden mot svenska ord när jag åker uppåt. Men folk har en tendens att säga "va?" iaf 9 mar, 2012 12:31 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
9 mar, 2012 13:03 |
|
Borttagen
|
HerreHansAwesomeness, det är redan imorgon o_o
LÄNGTAR! 9 mar, 2012 13:07 |
|
Danzi
Elev |
Wiiiiiieee, imorgon smäller det! är så sjukt taggad, detta kommer bli så kuul! Jag tar med mig systemkameran btw!
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
9 mar, 2012 13:26 |
|
hyperion
Elev |
9 mar, 2012 13:50 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Borttagen: Goda nyheter till er som vill komma i stämning redan i morgon eftermiddag: I morgon mellan 14:00 och 15:00 (med ett avbrott i mellan) sänder jag ett program i radion inför mugglisträffen och försöker få upp stämningen till max, länk kommer senare i kväll! :3 Har du en länk eller? Skulle vara kul att lyssna ~MY TUMBLR~ 9 mar, 2012 13:59 |
|
Borttagen
|
Imorgon är det dags!
Är det någon eller några som funderar på att klä ut sig föresten? _____________________________________________ Pigfarts is real! 9 mar, 2012 15:06 |
|
Somnium
Elev |
Iiiiiiiiip, det ska bli så kul att träffa er alla :'D
Pepp pepp pepp pepp pepp 8D http://slytherinunicorn.tumblr.com/
9 mar, 2012 15:11 |
|
Danzi
Elev |
Skrivet av Borttagen: Yes, jag kanske tar med mig min Gryffindor kappa och tänker kanske även klä mig som en Hogwartselev med bland annat en skjorta och kofta över så som dom har Imorgon är det dags! Är det någon eller några som funderar på att klä ut sig föresten? _____________________________________________ Pigfarts is real! ![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
9 mar, 2012 15:57 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen