Sociala tråden!
Forum > Off Topic > Sociala tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ascendio
Elev |
10 nov, 2011 17:37 |
|
si_tonks
Elev |
10 nov, 2011 17:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: Åh, JULSTÄMNING HÄR! ♥♥ HÄR MED! :3 :3 Btw, nu har Jon passerat 175.000 röster :3 10 nov, 2011 17:40 |
|
si_tonks
Elev |
Jag har gjort upp med min bästis att vi ska börja med tomteluvorna när det börjar snöa...MEN VILL BÖRJA NU! Men man kan inte ha tomteluva innan det börjar snöa Dx
![]()
10 nov, 2011 17:42 |
|
Ascendio
Elev |
10 nov, 2011 17:42 |
|
Borttagen
|
^ IT'S JONNIE FRIKKIN' COZART!
http://kingofweb.com/users/4779634862 Skrivet av si_tonks: Jag har gjort upp med min bästis att vi ska börja med tomteluvorna när det börjar snöa...MEN VILL BÖRJA NU! Men man kan inte ha tomteluva innan det börjar snöa Dx Neh, det skulle se lite fel ut (det börjar komma in ett lågtryck över sverige nästa vecka, så snön kommer nog inom några veckor 10 nov, 2011 17:43
Detta inlägg ändrades senast 2011-11-10 kl. 17:44
|
|
si_tonks
Elev |
10 nov, 2011 17:44 |
|
Ascendio
Elev |
Skicka länk! Så får jag se om jag känner igen haN!
Tom Felton, really beautiful.
10 nov, 2011 17:44 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Ascendio: Skicka länk! Så får jag se om jag känner igen haN! http://kingofweb.com/users/4779634862 ![]()
10 nov, 2011 17:45 |
|
Ascendio
Elev |
10 nov, 2011 17:47 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen