@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alice...
Elev |
Varför...
Varje gång jag börjar chatta med nån på deviantart så trpr jag det är en tje, (don't ask me why) eller iallafall om man heter unicorn typ XD och jag trodde då att hon han var en tjej XD LOOOL PINSAMT
10 maj, 2012 20:10 |
|
Borttagen
|
Okej.. jag har typ dött lite :3
10 maj, 2012 20:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Okej.. jag har typ dött lite :3 Varför? xd 10 maj, 2012 20:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Okej.. jag har typ dött lite :3 Varför? xd LeeGordan vet varför 10 maj, 2012 20:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Lizzie LovegoodTack! Oj... Men hoppas allt går bra nu! Ja. ;/ Ty. c: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Borttagen: OMG. Jag ska få ett syskon! Om allt går bra den här gången förstås. Grattiiiis! Tack så mycket! :3 10 maj, 2012 20:13 |
|
Borttagen
|
Hur tar man bilder på datorn?
10 maj, 2012 20:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Okej.. jag har typ dött lite :3 Varför? xd LeeGordan vet varför orka fråga honom. xd 10 maj, 2012 20:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Okej.. jag har typ dött lite :3 Varför? xd LeeGordan vet varför Gör jag? xD 10 maj, 2012 20:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Okej.. jag har typ dött lite :3 Varför? xd LeeGordan vet varför Gör jag? xD Japp 10 maj, 2012 20:16 |
|
Alice...
Elev |
10 maj, 2012 20:16 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen