Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Glee

Forum > Off Topic > Glee

1 2 3 ... 448 449 450 ... 560 561 562
Användare Inlägg
soratanaka
Elev

Avatar


soratanaka: Adam är typ den finaste karaktären just nu??????? För att han är ny och Glee har inte hunnit förstöra honom. Men det var ju bestämt innan hur många episoder han skulle ha, och nu är det bara två kvar. + säsongsavslut snart ju.

afkhakfdfajkfk adam my baby i just ;ww;

"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people."

3 mar, 2013 15:28

ailiiin
Elev

Avatar


Come What May ♥
Jag dör. Seriöst. Omfg.

4 mar, 2013 01:01

Borttagen

Avatar


vilka tider går Glee?

4 mar, 2013 08:18

Borttagen

Avatar


Come What May var typ väldigt underbar.. kan knappt vänta till fredag ♥

4 mar, 2013 08:55

soratanaka
Elev

Avatar


Hängslebyxor: 3 på morgonen till 4 på torsdag-fredagnätterna Svensk tid då episoden är på amerikansk teve.

Vet inte hur de är på svensk teve dock.

"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people."

4 mar, 2013 16:23

hyperion
Elev

Avatar


Skrivet av soratanaka:
soratanaka: Adam är typ den finaste karaktären just nu??????? För att han är ny och Glee har inte hunnit förstöra honom. Men det var ju bestämt innan hur många episoder han skulle ha, och nu är det bara två kvar. + säsongsavslut snart ju.

afkhakfdfajkfk adam my baby i just ;ww;

ngreg noo. de måste förlänga hans kontrakt ok because adam baby oliver baby I can't dfnhgaedhg

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fc8f2f6d0ea7c96dfdc2ef6033dd1f035%2Ftumblr_mv2bmmL5rO1som5q2o1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F841bdc53f51c1098f2b3eaef2582b22e%2Ftumblr_mv2bmmL5rO1som5q2o2_500.gif

4 mar, 2013 16:41

soratanaka
Elev

Avatar

+1


alltså, ett år tillbaka och jag hade kanske freakat lite mer på come what may men tbh blaine har bara varit jobbig hela säsongen så i shrug nbd

¯\_(ツ)_/¯

hyperion: trodde först du hade skrivit "mpreg" jag bara "oj vad har jag pratat om" lol
men jag menar det ;ww; och såg just att oliver bby har tagit bort sin instagram pga rude ppl (read: klainers) like can we not

varför känns det som att kurtbastian shippers är mer ok för andra ships än so-called canon-ships (endgame ships etc) i mean pls

actor --> character
actor has a job --> plays character
actor has a job to play character --> has shit to do with writing the script
conclusion: actor is not responsible for your heartbreak
ergo: don't hate the goddamn actor for doing their job

kbye

"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people."

4 mar, 2013 17:21

MissLollo
Elev

Avatar


Skrivet av EmahS:
Ihhh! Swedish fangirling!

Spoiler:
Tryck här för att visa!https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2Fxd8f85.jpg
OMG jaaa!! xD Har väntat på ett abba avsnitt

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F076e49bdf4b2a6065cf894ccfc8895af%2Ftumblr_n28b4fpNcl1qan42po4_r1_250.gif

6 mar, 2013 10:55

ailiiin
Elev

Avatar


Come What Klaine trendar world wide :'3
Åååh bästa Klaine ♥

7 mar, 2013 21:28

Borttagen

Avatar


Bara jag som hatar Furt?

8 mar, 2013 07:21

1 2 3 ... 448 449 450 ... 560 561 562

Forum > Off Topic > Glee

Du får inte svara på den här tråden.