@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
10 maj, 2012 19:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Leegordan, kan du säga till Weasley att han ska spela Draw Something? XD ofc Haha, tack. Han kör ju aldrig. xd 10 maj, 2012 19:47 |
|
Pixie
Elev |
10 maj, 2012 19:49 |
|
Luna 1
Elev |
Petra Todd följer mig på Tumblr.
My first reaction; ![]() Efter att jag stirrat dumt på skärmen; ![]() Vad jag sedan gjorde. ![]() Och sedan bara stirrade jag på skärmen igen och var helt; ![]() Nu försöker jag smälta att PETRA TODD följer mig; ![]() Och gråter av glädje och stolthet. För er som inte vet vem hon är, låt mig förklara. Petra Todd är en fanfic författare, jag tror inte ni hört om henne. Eftersom alla som tittar på Sherlock här är Johnlock shippers, men hon skriver Sherlolly. Hon skriver en fanfiction som heter "The Pirate and the Doctor" som jag älskar. Hon är så duktig på att skriva och liksom hon följer mig och jag vet inte vart jag ska ta vägen och... gud
Tumblr.
10 maj, 2012 19:49 |
|
Borttagen
|
Jag hade nationella prov i engelska idag, man skulle skriva. Jag visste inte vart jag skulle börja. Dessutom mådde jag illa och kunde inte tänka på grund av en spruta igår (jag blir lätt väldigt påverkad av sprutor) så jag satt och stirrade in i en vägg i 30 minuter. Provet gick skitdåligt, fan fan fan.
10 maj, 2012 19:52 |
|
scarhead
Lärare |
10 maj, 2012 19:54 |
|
Borttagen
|
jag har gjort engelska läzan! trååååååååkigt!
10 maj, 2012 19:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag hade nationella prov i engelska idag, man skulle skriva. Jag visste inte vart jag skulle börja. Dessutom mådde jag illa och kunde inte tänka på grund av en spruta igår (jag blir lätt väldigt påverkad av sprutor) så jag satt och stirrade in i en vägg i 30 minuter. Provet gick skitdåligt, fan fan fan. Mitt med Vi skulle skriva om framtiden, gick skitdåligt. Men allvarligt, 45 minuter för en engelska text?! Jag hann inte läsa igenom den 10 maj, 2012 19:55 |
|
Borttagen
|
http://www.youtube.com/watch?v=YcrRJzOI9QU&feature=youtu.be
Denna länken. Denna videon. OM INTE - ! //Alvas advokat 10 maj, 2012 19:55 |
|
Luna 1
Elev |
En kille på Omegle pissed me off precis. Han snackade om kristendomen och påstådde sig vara "fullt igenom troende" och så vidare. Sedan börjar han snacka skit om homosexuella, och eftersom jag sa att jag var kristen innan till honom, tycker han att det är min plikt att hata homosexuella. Jag svarade;
"I believe in god. And I am bisexual, but mostly attracted to girls" Han blev skitförbannad och kallade mig "okristen" och en skam för tron. Jag är så sur och ledsen på honom. Det är folk som honom som gör att alla tror att kristna människor är äckliga homofober. Ja, jag tror på Gud. Nej, jag tror inte att Gud är en mansgris som sitter där uppe och hatar homosexuella. Jag tror att Gud är vår skapare, att han betraktar oss. Att han hjälper mänskligheten, att han försöker skapa rättvisa. Men vi gör det inte så lätt. Man ska inte hata Gud, jag tror han gör sitt bästa. Man ska inte hata kristna, vissa är goda människor. Man ska hata de fuckin' idioterna som smutsar ner kristendom. Usch, orkar inte.
Tumblr.
10 maj, 2012 19:56 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen