@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
nu är jag super avis xD haha jag måste få tid till att se den nån gång xD Tim Burtons filmer äger xD och med JD i kan de inte bli dåliga xD
![]()
10 maj, 2012 19:32 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: nu är jag super avis xD haha jag måste få tid till att se den nån gång xD Tim Burtons filmer äger xD och med JD i kan de inte bli dåliga xD Jag är mer Helena Bonham Carter beroende, men ja, han är bra! Fast folket säger att slutet ska vara dåligt... 10 maj, 2012 19:34 |
|
EmahS
Elev |
SKAM! Skäms för HIF-klacken som eldade bengaler och försenade (skit)matchen.
Jag vet någon som inte vill gå till jobbet imorgon. Tre*fucking-Noll inom 11 minuter? INTE OK!
10 maj, 2012 19:34
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-10 kl. 19:39
|
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av DeathDownAlex: haha Helena äger hon med xD de tre borde alltid göra filmer ihop xDSkrivet av Cara Riddle: nu är jag super avis xD haha jag måste få tid till att se den nån gång xD Tim Burtons filmer äger xD och med JD i kan de inte bli dåliga xD Jag är mer Helena Bonham Carter beroende, men ja, han är bra! Fast folket säger att slutet ska vara dåligt... nej nu skall vi inte lyssna på folk de bara förstör allt xD ![]()
10 maj, 2012 19:35 |
|
Pixie
Elev |
10 maj, 2012 19:37 |
|
Draken Norbert
Elev |
Detta var konversationen mellan mig och Erica Potter.
erica.: Hejsan din mört. CLARA: Hejsan din lört. erica.: Vad i helvete är en lört ? O_O CLARA: Fråga honom -----------------> CLARA: Oj. Han verkar ha sprungit iväg. CLARA: Synd! erica.: ojdå. CLARA: Ja :C erica.: Vad gör du då ? CLARA: Jag kom precis hem från orienteringen, ska ut med soporna KOMMER SNART erica.: OKEJ. CLARA: SÅ! CLARA: Vad gör du? erica.: Jag pratar med Eira ^^ CLARA: OKEEEJ! erica.: Nepp. Vet jag ? CLARA: Tror inte det :ss erica.: vaddå då ? CLARA: JAG KOM ETTA PÅ SPRINTEN erica.: GRATTIS ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! NU FÅR DU TÅRTA ! (^) CLARA: TACK!!!!!! \o/ erica.: DET AVR SÅ LIIIITE SÅ. NÄR, DET VAR DET INTE. KÖP EN RAVENCLAWHALSDUK ÅT MIIIIG ! CLARA: ![]() erica.: Jag har inget internet.. CLARA: Sad for you.
10 maj, 2012 19:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag vill skriva ett långt meddelande till en viss mugglis och skriva precis hur mycket jag gillar den mugglisen. Men är sämst på att skriva brev och allt låter så jävla fel </3 Go for it ^^ Try you're best Men.. jag vet inte vad jag ska skriva.. liksom. 10 maj, 2012 19:37 |
|
Borttagen
|
^
skriv bara något xD 10 maj, 2012 19:43 |
|
Borttagen
|
Leegordan, kan du säga till Weasley att han ska spela Draw Something? XD
10 maj, 2012 19:44 |
|
EmahS
Elev |
10 maj, 2012 19:45 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen