@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Okej folket, jag ger er nu chansen att vara riktigt kreativa: Jag ska måla om naglarna med vet inte vad jag ska måla på de, så nu får ni kommer med idéer! Precis vad som helst funkar Du kan göra något helt galet och leka Effie igen! :3 ;D
10 maj, 2012 18:42 |
|
EmahS
Elev |
Nu börjar nervositeten! 20 minuter tills matchen börjar.
Tur jag inte är på plats, blir på tok för nervös. men. HEJA HIF!
10 maj, 2012 18:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Okej folket, jag ger er nu chansen att vara riktigt kreativa: Jag ska måla om naglarna med vet inte vad jag ska måla på de, så nu får ni kommer med idéer! Precis vad som helst funkar Du kan göra något helt galet och leka Effie igen! :3 ;D Men jag orkar inte göra mer effie trinket naglar XD 10 maj, 2012 18:44 |
|
Borttagen
|
10 maj, 2012 18:45 |
|
Borttagen
|
Idag på idrotten skulle två nior hålla i lektionen, en av dem var ganska snygg :$ Fast jag tycker ändå att det var okej att tycka det eftersom att han var kortare än mig (och jag är inte speciellt lång) och han såg ut att gå i sexan :s
Igår var det en kille som kollade på min skola för att se om han skulle börja där eller inte. Ifall han börjar i min skola kommer han gå i min klass, han var snygg... :s okej, det känns som om alla killar är snygga nu <//3 edit: TÄNK OM NÅGRA AV MINA KOMPISAR IRL SER DET HÄR, OMG. DE KOMMER RETA MIG <///3 10 maj, 2012 18:53
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-10 kl. 18:55
|
|
scarhead
Lärare |
ÅH FAN
sexorna på min skola ska ha skoldisco imorgon och jag skulle gå med min bästis, men jag är sjuk 10 maj, 2012 18:54 |
|
Borttagen
|
Jag ska färga håret i morrn :3
10 maj, 2012 18:56 |
|
Pixie
Elev |
så känns det när foten sover förresten glöm inte att kika in på min blogg www.babyklegg.blogg.se och ställ lite frågor till mig!
10 maj, 2012 18:58 |
|
pardus
Elev |
Jag borde verkligen rensa min dator...
We fight, we score, we are the House of Gryffindor. 10 maj, 2012 18:59 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Borttagen: du kanske redan har målat naglarna, men då får du måla tånaglarna. TINTIN! haha orange uppe osv Okej folket, jag ger er nu chansen att vara riktigt kreativa: Jag ska måla om naglarna med vet inte vad jag ska måla på de, så nu får ni kommer med idéer! Precis vad som helst funkar
10 maj, 2012 19:07 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen