Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jac
Elev |
Till linnvendela:
snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla, snälla!
11 feb, 2012 22:16 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: linnvendela spyr du med flit ? Jag har gjort det några gånger förut, me nu är det inte med flit. Skrivet av Jac: Skrivet av linnvendela: Skrivet av juliaweasly: Skrivet av linnvendela: Tralala och jag slutade äta... Jag åt mat och sen spydde jag. Sen åt jag glass och spydde igen. Duktigt... Inte bra! Jag vet, men nu känner jag mig inte tjock i alla fall... Jag oroar mig för dig Linn! Du måste äta! Jag älskar dig kom ihåg det! Jag älskar dig ♥ Jaha. 11 feb, 2012 22:17 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: linnvendela spyr du med flit ? Jag har gjort det några gånger förut, me nu är det inte med flit. Skrivet av Jac: Skrivet av linnvendela: Skrivet av juliaweasly: Skrivet av linnvendela: Tralala och jag slutade äta... Jag åt mat och sen spydde jag. Sen åt jag glass och spydde igen. Duktigt... Inte bra! Jag vet, men nu känner jag mig inte tjock i alla fall... Jag oroar mig för dig Linn! Du måste äta! Jag älskar dig kom ihåg det! Jag älskar dig ♥ Jag älskar dig så häääääääääääääääääääääär mycket!
11 feb, 2012 22:18 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Jac: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: linnvendela spyr du med flit ? Jag har gjort det några gånger förut, me nu är det inte med flit. Skrivet av Jac: Skrivet av linnvendela: Skrivet av juliaweasly: Skrivet av linnvendela: Tralala och jag slutade äta... Jag åt mat och sen spydde jag. Sen åt jag glass och spydde igen. Duktigt... Inte bra! Jag vet, men nu känner jag mig inte tjock i alla fall... Jag oroar mig för dig Linn! Du måste äta! Jag älskar dig kom ihåg det! Jag älskar dig ♥ Jag älskar dig så häääääääääääääääääääääär mycket! Jag lovar, jag älskar dig mycket mer än så vännen ♥ Jaha. 11 feb, 2012 22:30 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av linnvendela: Skrivet av Jac: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: linnvendela spyr du med flit ? Jag har gjort det några gånger förut, me nu är det inte med flit. Skrivet av Jac: Skrivet av linnvendela: Skrivet av juliaweasly: Skrivet av linnvendela: Tralala och jag slutade äta... Jag åt mat och sen spydde jag. Sen åt jag glass och spydde igen. Duktigt... Inte bra! Jag vet, men nu känner jag mig inte tjock i alla fall... Jag oroar mig för dig Linn! Du måste äta! Jag älskar dig kom ihåg det! Jag älskar dig ♥ Jag älskar dig så häääääääääääääääääääääär mycket! Jag lovar, jag älskar dig mycket mer än så vännen ♥ Om jag skrev hur mycket jag älskade dig så skulle mitt inlägg ta flera sidor!
11 feb, 2012 22:31 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Jac: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Jac: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: linnvendela spyr du med flit ? Jag har gjort det några gånger förut, me nu är det inte med flit. Skrivet av Jac: Skrivet av linnvendela: Skrivet av juliaweasly: Skrivet av linnvendela: Tralala och jag slutade äta... Jag åt mat och sen spydde jag. Sen åt jag glass och spydde igen. Duktigt... Inte bra! Jag vet, men nu känner jag mig inte tjock i alla fall... Jag oroar mig för dig Linn! Du måste äta! Jag älskar dig kom ihåg det! Jag älskar dig ♥ Jag älskar dig så häääääääääääääääääääääär mycket! Jag lovar, jag älskar dig mycket mer än så vännen ♥ Om jag skrev hur mycket jag älskade dig så skulle mitt inlägg ta flera sidor! Inte ens i närheten av hur långt mitt inlägg skulle vara ♥ Jaha. 11 feb, 2012 22:44 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av linnvendela: Skrivet av Jac: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Jac: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: linnvendela spyr du med flit ? Jag har gjort det några gånger förut, me nu är det inte med flit. Skrivet av Jac: Skrivet av linnvendela: Skrivet av juliaweasly: Skrivet av linnvendela: Tralala och jag slutade äta... Jag åt mat och sen spydde jag. Sen åt jag glass och spydde igen. Duktigt... Inte bra! Jag vet, men nu känner jag mig inte tjock i alla fall... Jag oroar mig för dig Linn! Du måste äta! Jag älskar dig kom ihåg det! Jag älskar dig ♥ Jag älskar dig så häääääääääääääääääääääär mycket! Jag lovar, jag älskar dig mycket mer än så vännen ♥ Om jag skrev hur mycket jag älskade dig så skulle mitt inlägg ta flera sidor! Inte ens i närheten av hur långt mitt inlägg skulle vara ♥ Mitt skulle bli stjärnstopp många sidor långt! ♥
11 feb, 2012 22:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dini99: Yes please!Skrivet av Borttagen: Jag har typ blivit inblandad i en triangeldrama och jag gillar inte nån av parterna på det sättet :s Triangeldrama är så jävla fuckin' jobbigt Finns här om du vill prata! ♥ Kopierad från skriva av sig-tråden: En killkompis har blivit kär i en av mina bästa vänner men saken är att hon avskyr honom typ x) Ignorerar alla hans meddelanden och han ville att jag skulle fråga henne varför hon ogillar honom så mycket. Hon svarar med att han är störande, jobbig, idiotisk och blabla. Hon vill att jag ska säga till honom att hon är flata o.o Hon är pansexuell btw. Jag har sagt till honom att hon är gay och han sa jag vet och han säger saker till mig som jag ska säga till henne och hon gör detsamma. I'M NOT AN OWL!! Så himla irriterande att folk inte kan ta upp sina egna problem med varandra. Tycker lite synd om killkompisen Med triangeldrama så menar jag att killkompisen tror att jag är tillsammans med min bästa kompis 11 feb, 2012 22:58 |
|
Tramptass96
Elev |
Jag sover ungefär 4 timmar per natt. Nån som har tips på hur man kan somna på kvällen?jag har testat mass sonika saker men inget har funkat. och säg inte sömntabletter, det får jag inte tag i.
![]() CreepyCorner
11 feb, 2012 23:39 |
|
JoLizz
Elev |
^ Prova och se vad du blir trött av. Kanske ljudbok, läsa, lyssna på lugn musik, radio, avslappnings-CDskivor, gå och lägga sig tidigt osv.
![]()
11 feb, 2012 23:43 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen